پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: همه دستگاه‌های مسوول اعم از قضایی و اجرایی و سایر نهاد‌ها وظیفه دارند با همکاری و همراهی در جهت حل مشکلات استان ایلام با یکدیگر تعامل سازنده داشته و قوه قضاییه نیز در این مسیر آمادگی هرگونه فعالیتی دارد.

شعار سال: رییس قوه قضاییه گفت: تمامی دستگاه ها اعم از اجرایی و قضایی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم استان ایلام بسیج شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: ایلام سرزمین مردمان ولایی، متدین و غیوری است که بیش از سه هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر و رزمنده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
 
وی افزود: قوه قضاییه از ابتدا تاکنون سفرهای استانی را برای پیگیری امور قضایی و سایر مشکلات در دستور کار داشته و این سفر نیز در همین راستا صورت گرفته است.
 
رییس قوه قضاییه تاکید کرد: مسائل و مشکلات این استان بر اساس برنامه ریزی های قبلی احصا شده است و تلاش می شود در این سفر تا حد امکان با همکاری سایر ارگان ها برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری شود.
 
حجت‌الاسلام اژه‌ای یادآور شد: همه دستگاه های مسوول اعم از قضایی و اجرایی و سایر نهادها وظیفه دارند با همکاری و همراهی در جهت حل مشکلات استان ایلام با یکدیگر تعامل سازنده داشته و قوه قضاییه نیز در این مسیر آمادگی هرگونه فعالیتی دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: بتوان در این مسیر بخشی از مشکلات استان ایلام را با تصمیمات مقتضی حل و فصل کرد.
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام قرار گرفت.
 
به گزارش ایرنا، این نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از انتصاب به ریاست قوه قضاییه است و وی را در این سفر یک روزه جمعی از معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور و رییس دیوان عدالت اداری همراهی می کنند.
 
در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان ایلام خواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار:  24 تیر  1400، کدخبر: 627905، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
امیدواریم که رسیدگی به مشکلات بزودی انجام بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین