پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
انتقال احسان حاج‌صفی به سوپرلیگ یونان در چند روز گذشته با انتقادهای شدیدی همراه بود.
شعار سال : در چند روز گذشته انتقادات زیادی ازسوی برخی از رسانه‌های یونان درخصوص انتقال کاپیتان تیم ملی ایران به باشگاه آ. اک یونان وارد شد تا جایی که خواستار جلوگیری از خرید این بازیکن تیم ملی ایران شده‌اند.
یونانی‌ها از احسان‌ حاج‌صفی خوششان‌ نمی‌آید
این موضوع فقط شامل حاج صفی نیست و به خدمت گرفتن «واسیلیوس تسیارتاس» مدیر فنی سابق آ. اک به دلیل مشکلاتی که قبلاً وجود داشته، انتقاد یونانی‌ها را برانگیخته است.

سایت «enwsi» در گزارشی با این عنوان که اجازه جذب حاج صفی و تسیارتاس داده نشود، به انتقاد از باشگاه آ. اک پرداخت.

در بخش مربوط به حاج صفی آمده است: «همچنین جای سئوال است که تیم چگونه بازیکنی را انتخاب می‌کند که دیگر در پستی را که برایش در نظر گرفته شده، بازی نمی‌کند. حاج‌صفی سال‌هاست که دیگر یک مدافع چپ نیست. همچنین این سئوال وجود دارد که او برای سطحی که آ. اک در آن کمبود بازیکن دارد، توانایی دارد یا نه. حاج‌صفی در لیگ ایران بازی می‌کند که سطح آنجا بسیار پایین است»!

جو منفی یونانی‌ها علیه کاپیتان تیم ملی ایران و بیانیه توهین‌آمیز!

این سایت در ادامه، مسئولیت انتخاب حاج‌صفی را بر گردن «میلویوویچ» سرمربی آ. اک انداخته است: «مربی باید بازیکنان را انتخاب کند. اگر اینگونه نیست، حق دارد آن‌ها را رد کند؛ بنابراین میلیوویچ باید در این خصوص نظری داشته باشد و آن را بیان کند. اگر مربی تیم نظری ندارد، چیزی جز بدشانسی است. نمی‌دانیم او درباره حاج‌صفی چه نظری دارد، ولی نمی‌توانیم باور کنیم بازیکنی است که دوستش نداشته باشد.
 
سال‌هاست که ما همان حرف‌ها را بار‌ها و بار‌ها می‌گوییم. نمونه‌هایی از گذشته به ما می‌آموزد که سرمربیان تصمیم گرفتند در تصمیمات دخالت نکنند و هزینه کار خود را می‌پردازند. به یاد بیاوریم که در تابستان ۲۰۱۸ چه اتفاقی افتاد. سرمربی با شرایط سازش کرد و در پایان، او هزینه‌اش را داد.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «این پیشنهادی به مربی نیست که کاری متفاوت از آنچه در ذهن دارد انجام بدهد. همه باید بدانند وقتی کار را بر عهده می‌گیرید، مسئول تمام اتفاقات هستید. شما نمی‌توانید بازیکنانی که نمی‌خواهید را قبول کنید. اگر آن را اعلام نکنید، پس مسئولیت همه اتفاقات با شما خواهد بود. در این مرحله باید بپذیریم میلیوویچ حاج‌صفی را می‌خواهد.»

توهین عجیب انجمن هواداران آ. اک به حاج‌صفی

انتقاد و حمله بزرگ دیگر به باشگاه آ. اک از سوی «Original ۲۱» صورت گرفته است؛ اتحادیه بزرگ و تندرو هواداران تیم آ. اک که بزرگترین اتحادیه و انجمن حامی این تیم محسوب می‌شود.

این انجمن با صدور بیانیه‌ای شدید علیه حاج صفی و تسیارتاس، به باشگاه آ. اک برای عدم جذب آن‌ها هشدار داد؛ انجمنی که به تسیارتاس اتهام نژادپرستی زد و کاپیتان تیم ملی ایران را بازیکنی در حد تیم‌های «آترومیتوس»، «پانیونیوس» و «آستراس تریبپولیس» دانست.

در بخشی از بیانیه این انجمن، از واژه‌ای زشت و توهین‌آمیز برای حاج‌صفی و تسیارتاس استفاده شده است که قابل انتشار نیست.

علاوه بر این، بعضی دیگر از سایت‌های یونانی هم از مذاکره برای جذب حاج‌صفی به دلیل عدم بازی در پست تخصصی دفاع چپ انتقاد کرده‌اند که با این جو منفی، مشخص نیست راه برای انتقال ملی پوش کشورمان به آ. اک باز می‌شود یا خیر.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت همشهری انلاین، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۴۷۰۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین