پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
روز پنجشنبه، ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰، «مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شبکه تشکل‌های نابینایان و کم‌بینایان چاووش» در بستر فضای مجازی وبینار برگزار شد.
شعار سال: این جلسه که با حضور ۴۳ تشکل فعال در حوزه نابینایان و کم‌بینایان از سراسر کشور، با دستور کار استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس، تصویب تراز مالی منتهی به سال ۹۹ و انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و بازرس برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد شبکه چاووش در دوره دوم توسط سهیل معینی مدیرعامل شبکه و ارائه گزارش بازرس توسط مهناز یاوری بازرس شبکه و تصویب تراز مالی شبکه توسط اعضاء، انتخابات هیأت مدیره و بازرس برای دور جدید فعالیت شبکه انجام شد.

از ۴۳ رأی مأخوذه، به ترتیب ۷ نفر زیر به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند:

۱. نرگس نیکخواه قمصری؛ از جامعه نابینایان و کم‌بینایان کاشان، ۳۶ رأی
۲. سهیل معینی؛ انجمن ترویج فرهنگ و توانمندسازی معلولین افق باور (انجمن باور)، ۳۶ رأی
۳. احمد ممتازی؛ انجمن خدمات فرهنگی - رفاهی معلولین بینایی گیلان، ۳۶ رأی
۴. روح‌الله ساعی؛ مؤسسه نابینایان بصیر مهر گستر شمال غرب، ۳۴ رأی
۵. محمدجواد خادمی؛ انجمن جوانان روشن‌بین استان اصفهان، ۳۳ رأی
۶. غلامعلی بخشی‌فرد؛ مؤسسه نابینایان قزوین، ۲۵ رأی
۷. همایون شاهمرادی؛ مؤسسه حمایت از بیماران آر- پی، ۲۰ رأی
 
 
«مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده» شبکه تشکل‌های نابینایان و کم‌بینایان چاووش برگزار شد
 
- آقایان حمید امیدوار نیا از جامعه نابینایان استان البرز با ۱۹ رأی و منصور رضوانی از کانون جلوه امید قم با ۱۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

- بازرس اصلی این شبکه، نصرالله ابراهیمی از مؤسسه دارالاحسان سنندج با ۲۷ رأی و بازرس علی‌البدل، سعید حبیبی از کانون نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران با ۱۲ رأی به مدت یکسال انتخاب شدند.

قابل توجه اینکه، با توجه به فراخوان شبکه چاووش مبنی بر ارسال مدارک توسط تشکل‌های فعال در حوزه نابینایان و کم‌بینایان جهت حضور در مجمع عمومی این شبکه، پس از بررسی مدارک ارائه شده توسط ۵۲ تشکل از سراسر کشور، ۵۱ تشکل از حیث فعال بودن، مدت زمان اعتبار پروانه فعالیت و ماهیت فعالیت، ۵۱ تشکل واجد شرایط عضویت رسمی و شرکت در انتخابات و یک تشکل به لحاظ ماهیت واجد شرایط عضویت غیررسمی شبکه شدند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تخصصی مددکاری اجتماعی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین