پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نظارت شورای نگهبان بر عملکرد افراد تایید صلاحیت‌شده در طول دوره خدمت‌شان، در سیاست‌های کلی انتخابات که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، مورد اشاره قرار گرفته و طبیعتا اجرای آن نیاز به قانون‌گذاری دارد.
شعار سال :  هادی طحان نظیف ،به مناسبت ساگرد تأسیس این نهاد در گفت و گویی با اشاره به صلاحیت‌ها و ماموریت‌های شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان از این حیث مصوبات مجلس را بررسی می‌کند که این مصوبات خلاف شرع و قانون اساسی نباشند و این کار به صورت مستمر توسط شورای نگهبان انجام می‌شود.
 
 
سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است
 
وی افزود: ما حداقل هفته‌ای یک یا دو جلسه برای موضوع داریم و البته می‌بینیم که این صلاحیت و ماموریت شورای نگهبان کمتر مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد، اما آنچه مسلم است این است که، دقت شورای نگهبان در مصوبات مجلس، باعث می‌شود مصوبات قابل اجراتر و حق مردم نیز رعایت بشود.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره نظارت شورای نگهبان بر عملکرد افراد تاییدصلاحیت‌شده در طول دوره خدمت‌شان، اظهار داشت: این موضوع در سیاست‌های کلی انتخابات که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، مورد اشاره قرار گرفته و طبیعتا اجرای آن نیاز به قانون‌گذاری دارد. این نظارت، موضوع با اهمیتی است که امیدواریم مجلس مقداری جزیی‌تر به قانون‌گذاری در این مورد بپردازد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۰۶۰۴۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین