پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: راه ارتباطی حدود ۴۰ روستای جنوب این استان براثر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی بسته است.
شعار سال : علیرضا شهرکی اظهارداشت: سیلاب همچنان در رودخانه کاجو حوزه قصرقند جاری است و این حجم آب تا زمانی که فروکش نکند راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان قطعا وصل نخواهد شد، ولی هم‌اینک مسیر اصلی بسته شده در اثر بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان نداریم.
 
 
 
سیل راه ارتباطی ۴۰ روستا را بست
 
وی بیان کرد: باران در جنوب سیستان و بلوچستان فصلی، لحظه‌ای و رگباری بوده و حجم آن بین ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر برآورد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در کنار بارندگی تندباد هم در این استان داشتیم که باعث قطع ارتباطات بویژه در خطوط برق و خسارت در بخش کشاورزی جنوب این استان شد؛ افزود: همچنان تمام نیرو‌ها و دستگاه‌های دولتی آماده‌باش خود را حفظ کرده و حفاظت از جان انسان‌ها در اولویت و سپس تلاش در جهت کاهش خسارت‌ها است.

وی تصریح کرد:براساس پیش‌بینی هواشناسی امروز قدرت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان ضعیف خواهد شد و تا امشب یا فردا اثری از آن نخواهد بود.

شهرکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طی بارندگی‌های اخیر هیچ‌گونه فوتی تاکنون ثبت نشده و تنها یک خودرو و سرنشینان آن در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش نیرو‌های امدادی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر نیز با وجود اخطار‌ها به دریا رفته بودند که با تلاش نیرو‌های مختلف به سلامت نجات یافته و به ساحل برگشتند خاطرنشان کرد: امیدواریم این ساعات پایانی گذر سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان بدون حادثه پشت سر گذاشته شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برق اکثر مناطق روستایی در این استان که بر اثر بارندگی‌ها قطع شده بود نیز با حضور نیرو‌های شرکت توزیع برق رفع شده و گزارش حادی از این موضوع هم تا این لحظه اعلام نشده است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۰۶۰۲۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
و اینبار نوبت سیل است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین