پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هشت مسیر بسته شده ناشی از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آن‌ها جریان دارد.

شعار سال: جلال الدین قادری اظهارداشت: همزمان با بارش نزولات آسمانی در جنوب استان ۱۶ محور شریانی و فرعی براثر طغیان رودخانه های محلی بسته شد که با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل هشت محور ارتباطی بازگشایی شد.
 
وی گفت: همچنین تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان برای بازگشایی محورهای شریانی دلگان- زهکلوت، کنارک - زرآباد و کنارک -جاسک و همچنین پنج محور فرعی بزمان - دلگان، دلگان - هودیان، دلگان - جلگه، جلگه - چاه هاشم و فنوج - اسپکه با قوت ادامه دارد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل هستنند و با شروع بارندگی های شدید در منطقه به ارائه خدمات پرداختند.
 
وی تاکید کرد: توصیه می شود هم استانی های گرامی ضمن پرهیز از انجام ترددهای غیر ضروری،در صورت نیاز با توجه به لغزنده بودن مسیر ناشی از تداوم بارندگی ها و برودت هوا با رعایت فاصله طولی استاندارد و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
 
قادری خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای جنوب سیستان و بلوچستان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.
 
استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 14دی 1400، کدخبر: ،84602582/ www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین