پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
ماجرای کمک‌های نهاد‌های دولتی به سرخابی‌های پایتخت در سال‌های اخیر همواره مورد بحث بوده و هواداران دو تیم، تیم مقابل را به بهره بردن بیشتر از حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم دولتی متهم کردند.

شعار سال: وزیر ارتباطات در فضای مجازی مطلبی منتشر کرد که جنجال ساز شد.

ماجرای کمک‌های نهادهای دولتی به سرخابی‌های پایتخت در سال‌های اخیر همواره مورد بحث بوده و هواداران دو تیم، تیم مقابل را به بهره بردن بیشتر از حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم دولتی متهم کردند.
 
از سوی دیگر عدم شفافیت در ورود منابع مالی و خروج آنها هم موضوع قابل بحث این سال‌ها بوده که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نسبت به آن موضع‌گیری کرده است.
 
وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خودش از سامانه‌ای خبر داد در آن درخواست دسترسی آزاد به اطلاعات مالی دو باشگاه خصوصاً در مورد دریافتی‌ها از همراه اول مطرح شده است.
 
جهرمی در این مورد مدعی شد که پرسپولیس از همراه اول 30 میلیارد دریافتی داشته ولی باشگاه رقیب یعنی استقلال ده میلیارد کمتر قرار است دریافت کند و هنوز پولی از این بابت دریافت نکرده است.
 
این موضوع بار دیگر بحث دریافتی‌های دو باشگاه از منابع دولتی را داغ کرده و سوژه هواداران دو تیم شده است و آن را محل تبعیض میان دو باشگاه عنوان می‌کنند.
 
باید دید دو باشگاه در این طرح شفافیت وزیر ارتباطات شرکت خواهند کرد یا نه.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 29  تیر   1400، کدخبر: 1106916، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین