پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
استاندار کرمانشاه از تهیه سند توسعه نفت و گاز استان کرمانشاه با حمایت وزارت نفت خبر داد و گفت: کمیته راهبردی این سند در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش دولتی و خصوصی تشکیل می‌شود.
شعار سال: هوشنگ بازوند در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به دیدار اخیر خود با بیژن زنگنه، وزیر نفت اشاره و اظهار کرد: در سند تهیه‌شده نام همه طرح‌ها همراه با سال آغاز آن‌ها و تاریخی که باید عملیات ساخت‌شان پایان یابد آورده شده است. در این سند همچنین اسامی همه طرح‌های توسعه‌ای که در حال ساخت یا در دست انجام هستند قید و اعتبار لازم برای انجام آن‌ها مشخص شده است.

وی با اشاره به بالا بودن میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های توسعه‌ای نفت و گاز کرمانشاه، گفت: این سند به طوری تهیه، تدوین و تصویب شده که دولت آینده هم طرح‌های باقیمانده را ادامه خواهد داد مگر اینکه بخواهد آن را ابطال کند که این هم با توجه به هزینه‌های انجام‌شده و منفعتی که برای منطقه غرب و حتی کل کشور دارد منطقی به نظر نمی‌رسد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از تشکیل کمیته راهبردی سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش دولتی و خصوصی خبر داد و افزود: این کمیته به عنوان مکمل سند آغاز به کار می‌کند و قطعا می‌تواند آینده درخشانی برای استان ترسیم کند.

بازوند همچنین از موافقت وزیر نفت با اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این دستگاه به زودی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شانا، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۸۸۳۶، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
در حال حاضر فقط سند آن زده شده‌است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
طرحهایی که نیاز بیشتری را از مردم برآورده میکنند زودتر به اجرا درآورید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین