پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
سخنگوی سازمان سنجش گفت: براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، تعداد ۳۶۴ داوطلب مبتلا به بیماری کرونا هستند.

شعار سال:فاطمه زرین‌‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا، اظهار کرد:  براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، تعداد 364 داوطلب مبتلا به بیماری کرونا هستند.
 
وی ادامه داد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این گروه از داوطلبان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهد رساند.
 
زرین‌آمیزی افزود: آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مصوبه ستاد کرونا از روز چهارشنبه ۶ مرداد لغایت روز جمعه ۸ مرداد در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ در این آزمون ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب شرکت کردند که ۵۳ درصد را داوطلبان زن و ۴۷ درصد را داوطلبان مرد برگزار می‌شود.
 
به گزارش فارس، در روز اول برگزاری کنکور ارشد، آزمون‌های رشته شناور با ۳۴ رشته و با تعداد ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز پایانی با ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:   2 مرداد  1400، کدخبر: 14000502000427، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین