پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۵۲۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
با توجه به ضرورت اعلام ابتلا به بیماری کرونای داوطلبان برای شرکت کنکور ۱۴۰۰ حال که زمان تکمیل فرم خوداظهاری به پایان رسیده، این مسئله را چگونه باید اعلام کرد؟
شعار سال: باتوجه به اتمام مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، این سوال مطرح ایت که اگر داوطلبی در روز‌های باقیمانده به برگزاری کنکور دچار علائم مشابه با کرونا یا حتی مبتلا به کرونا شد چگونه باید اقدام کند؟

براین اساس طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور این دسته از داوطلبان با مدارک معتبر پزشکی خود باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند و ضمن ارائه مدارک و مستندات لازم ابتلای خود به بیماری کرونا را اعلام کنند.

داوطلبان مبتلا به کرونا درصورتی که برای مراجعه به باجه‌های رفع نقص دچار مشکل هستند می‌توانند مدارکشان را به وسیله یکی از اعضای درجه یک خانواده‌شان ارائه کنند.

همچنین اگر داوطلبی در روز برگزاری کنکور خود متوجه برخی علائم مشابه یا ابتلا به کرونا شد باید قبل از آغاز کنکور به مسئولان حوزه برگزاری کنکور ارشد مراجعه و موضوع را اعلام کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دانشجو، تاریخ انتشار: ۵مرداد ۱۴۰۰، کد خبر:snn.ir/۹۵۱۵۶۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین