پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
حرکات عجیب «نیما عالمیان» در المپیک حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده است. عالمیان در ابتدای بازی به دلیل مورد قبول نبودن سرویس‌هایش از نظر داور تمرکز خود را از دست داد و اعتراض خود را با حرکاتی نامتعارف به رخ کشید. بنظر می‌رسد که آموزش و ارتقا توانمندی ورزشکاران برای نشان دادن اعتراض، یک اولویت ضروری قبل از اعزام باشد.

شعارسال: نیما عالیمان در اولین بازی خود در المپیک تا توانست رفتار غیرمعقول نشان داد. او که از همان ابتدای بازی عصبی بود، در یک صحنه در اعتراض به تصمیم داور راکت خود را به سمت میز و تور پرتاب کرد و این حرکتش باعث شد تا اخطار دریافت کند. در اواخر ست دوم هم او دوباره در اعتراض به تصمیمات داور این بار به شکل تمسخر آمیزی سرویس‌های خود را روی هوا و به تور زد.

سه گیم اول را با نتایج ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۱۱ بر ۵ شکست خورد و گیم چهارم را ۱۱ بر ۸ برد. ملی پوش کشورمان گیم پنجم را هم ۱۲ بر ۱۰ باخت و به این ترتیب شکست خورد و حذف شد.

 

تعداد بازدید : 3

 

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جام‌جم‌آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۳۲۸۱۵۶، jamejamonline.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین