پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
 محمدباقر تاج الدین در یادداشتی به انتقاد از عملکرد نمایندگان در پرداختن به طرح صیانت از فضای مجازی پرداخته است و بیان می‌کند: بسیار عجیب است که نمایندگان مجلس به جای پرداختن به این حقوق پایه‌ای و اساسی و صیانت از حقوق پیش گفته به صیانت از امری پرداخته اند که نه وظیفۀ نمایندگی شان است و نه امر مهمی برای شهروندان جامعه!
شعار سال: در جهان مدرن یکی از مهم‌ترین کوشش‌ها بر این است که تا آن جایی که امکان دارد از حقوق انسان‌ها صیانت شود چرا که برخلاف جهان سنتی که انسان‌ها فقط تکلیف داشتند در جهان مدرن واجد حقوق گوناگونی شده اند از حق برخورداری از آزادی تا برخورداری از برابری و رفاه و بهزیستی. حال بسیار عجیب است که نمایندگان مجلس به جای پرداختن به این حقوق پایه‌ای و اساسی و صیانت از حقوق پیش گفته به صیانت از امری پرداخته اند که نه وظیفۀ نمایندگی شان است و نه امر مهمی برای شهروندان جامعه!

به راستی از نمایندگان محترم باید پرسید آیا صدای حق خواهی کارگران، کشاورزان، معلمان، هنرمندان، پرستاران، بیکاران، حاشیه نشینان و محرومان جامعه که گوش فلک را پر کرده است نمی‌شنوید؟ و آیا مگر شما نمایندگان اینان نیستید؟ شما را چه شده است که وظیفۀ نمایندگی کردن این بخش از جامعه را رها کرده اید و به موضوعی کاملا فرعی پرداخته اید؟

شهروندان جامعه خواهان برخورداری از حقوق خویش برای داشتن زندگی برخوردار از رفاه و بهزیستی هستند و این از جمله مهم‌ترین و پایه‌ترین امری است که ضرورت دارد مجلس محترم بدان بپردازد تا هم رضایت انسان‌ها و هم رضایت خداوند جلب شود. اما چه شده است که نمایندگان محترم چنین اقدام بنیادینی را رها کرده اند و به طرحی روی آورده اند که نه تنها رضایت شهروندان را در پی نخواهد داشت بلکه سبب ساز نارضایتی گسترده نیز خواهد شد که برای کل جامعه و کشور نیز نگران کننده است!

محمدباقر تاج الدین

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین