پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۱۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: استان قزوین از نظر درصد افرادی که واکسینه شده‌اند نسبت به میانگین کشوری در مرتبه بالاتری قرار دارد.

شعار سال:پیمان نامدار در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: سرعت واکسیناسیون در استان از وضعیت خوبی برخوردار است و تا کنون 200 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده و بزودی فاز سوم آغاز می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: استان قزوین از نظر درصد افرادی که واکسینه شده‌اند نسبت به میانگین کشوری در مرتبه بالاتری قرار دارد.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون برای تعدادی از مشاغل از جمله فرهنگیان، کارمندان بانک، خبرنگاران و سایر مشاغل پرخطر آغاز شده و ادامه آن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
این مسئول افزود: لازم است افراد پیش از دریافت پیامک از سرشماره 100035 از مراجعه به مراکز تزریق واکسن خودداری کنند، همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پس از تزریق کرونا همچنان ضرورت دارد و فرزندان نباید پس از واکسیناسیون والدین خود بدون رعایت شیوه نامه‌ها با آن‌ها دیدار کنند؛ چرا که در نتیجه امر جوان‌ترها به کرونا مبتلا می‌شوند.
 
وی ابراز کرد: در حال حاضر 581 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خصوصی،  دانشگاهی و تامین اجتماعی  استان بستری هستند که 22 نفر آن‌ها غیر بومی هستند.
 
نامدار گفت: درحال حاضر در دامنه پیک قرار داریم؛ از این رو لازم است برای کنترل کرونا تصمیمات جدی‌تری گرفته شود؛ بانوان خانه دار و پس از آن شرکت‌ها و واحدهای صنعتی بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، در شهرستان قزوین نیز روند بیماری روبه رشد و صعودی است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  10 مرداد   1400، کدخبر: 1112051، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
واکسیناسیون برای همه افراد انجام شد می توان به کنترل این بیماری امید داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
اگر کنترل نشود اوضاع بدی در پیش رو خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین