پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در راستای تجهیز پایگاه‌های امداد و اورژانس قزوین بزودی تعدادی آمبولانس به همراه یک بالگرد و چند موتورلانس در اختیار این استان قرار می‌گیرد.

شعار سال : پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاح پایگاه‌های مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در راستای تجهیز پایگاه‌های امداد و اورژانس قزوین بزودی تعدادی آمبولانس به همراه یک بالگرد و چند موتورلانس در اختیار این استان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در حال حاضر بیش  از پنج هزار آمبولانس در سطح کشور وجود دارد و بزودی هزار دستگاه آمبولانس از بهترین و استانداردترین آمبولانس‌های دنیا نیز به کشور وارد می‌شود.

وی ابراز کرد: درحال حاضر هشت هزار  و ۳۰۰ نفر برای فعالیت در اورژانس کشور جذب شده‌اند و هر سال تعدادی نیروی جدید نیز جذب می‌شود و با امداد رسانی‌های صورت گرفته میزان مرگ و میر مادران باردار در سطح کشور ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته است.

این مسئول ادامه داد: تا پایان سال جاری 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط شرکت ایرانخودرور ساخته می‌شود که یکی از آن‌ها به استان قزوین اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: طی سال گذشته اورژانس در ۱۴ عملیات پیوند نقش ایفا کرد و در این زمینه به طور مناسبی عمل کرده؛ همچنین با استفاده از تجهیزات احیا و نوار قلب سیار تاکنون ۱۳۰ هزار بیمار دچار سکته قلبی و مغزی نجات پیدا کرده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اقدامات اورژانس در زمان کرونا گفت: خدمات اورژانس در زمان کرونا افزایش یافته و در حفظ جان بیماران نقش اساسی داشته است.

کولیوند گفت: در اورژانس کشور با کمبود نیرو بویژه نیروی زن مواجه هستیم؛ از این رو بکارگیری نیروهای شرکتی را مد نظر قرار داده‌ایم.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار 25 خرداد 1400 ،  کد خبر: 1090200 ،   ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
تجهیز اورژانس برای نجات هرچه بهتر و زودتر جان هموطنان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین