پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای سهولت دسترسی و خدمات رسانی بهینه در روز‌های پاندمی ویروس کرونا برای بیمه گذاران بیمه نامه‌های عمر و تأمین آتیه شرایطی را فراهم نموده است که این عزیزان می‌توانند نسبت به پرداخت اقساط حق بیمه عمر و تأمین آتیه خود بدون درج شناسه‌های قبض و پرداخت اقدام نمایند.
شعار سال: شرکت بیمه پاسارگاد در راستای سهولت دسترسی و خدمات رسانی بهینه در روز‌های پاندمی ویروس کرونا برای بیمه گذاران بیمه نامه‌های عمر و تأمین آتیه شرایطی را فراهم نموده است که این عزیزان می‌توانند نسبت به پرداخت اقساط حق بیمه عمر و تأمین آتیه خود بدون درج شناسه‌های قبض و پرداخت اقدام نمایند.

جهت انجام این امکان پس از ورود به پنل کاربری از طریق گزینه استعلام حق بیمه و پرداخت (درج شماره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه و کدملی)، گزینه حق بیمه، برگه اقساط بیمه نامه «لیست اقساط سررسید شده واریز نشده» نمایش داده می‌شود. سپس با انتخاب گزینه لینک پرداخت به درگاه بانک پاسارگاد هدایت و قسط مورد نظر پس از درج اطلاعات بانکی مورد نیاز پرداخت می‌شود.

گفتنی است در صورت موفقیت در پرداخت، پیغام «پرداخت شما با موفقیت انجام شد» توسط بیمه گذار مشاهده و به پنل کاربری خود راهنمایی شده و بیمه گذار می‌تواند قسط پرداخت شده خود را مشاهده نماید، در صورتی که پرداخت موفقیت آمیز نبوده و یا بیمه گذار از پرداخت منصرف شود، پیغام «انصراف کاربر و یا پرداخت موفقیت آمیز نمی‌باشد» به کاربر نمایش داده می‌شود.

استعلام و پرداخت حق بیمه بدون نیاز به شناسه‌های قبض و پرداخت
امکان پرداخت حق بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد بدون نیاز به شناسه‌های قبض و پرداخت
 
امکان پرداخت حق بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد بدون نیاز به شناسه‌های قبض و پرداخت
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۶۳۱۱۰۰، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
چرا اینقدر دیر شروع کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین