پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل شهرستان کهگیلویه پس از سه روز همچنان ادامه دارد.
شعار سال: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل این شهرستان پس از سه روز همچنان ادامه دارد.

هدایت الله آویزش افزود: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ به ما اطلاع داده شد و پس از سه مرحله مهار و کنترل آتش مجدد شعله‌ور شده و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بالگرد به منطقه اعزام شده و در حال انتقال نیرو‌های امدادی به مناطق آتش‌سوزی است.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در خصوص علت و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش‌سوزی اضافه کرد: شواهد نشان دهنده عمدی بودن آتش‌سوزی است که در حال بررسی است.

آویزش افزود: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی دقیق مشخص نیست، اما طبق برآورد اولیه حدود ۳۵ هکتار جنگل و مرتع منطقه در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه عمده پوشش جنگلی این منطقه از نوع بلوط است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مورد آتش سوزی در بادام کاری‌های این شهرستان رخ داد و این مورد سومین آتش سوزی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ است.
 
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۱۹۱۴۱۰، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین