پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
سپاه امام رضا درخواست وارد کردن یک میلیون دُز واکسن را برای ۵۰۰ هزار نفر به‌طور رسمی ارائه کرده است تا با عاملیت سپاه، مردم از نفع این واکسیناسیون بهره‌مند شوند.
شعارسال: فرمانده سپاه امام رضا ع (استان خراسان رضوی) گفت: به لطف هماهنگی‌هایی که با آستان قدس رضوی صورت گرفته است مرکز مخصوص بستری و درمان بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی ایجاد خواهد شد و سپاه استان نیز در تعامل کامل با تولیت آستان قدس رضوی در پروژه ساخت این مرکز مشارکت خواهد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برای واکسیناسیون برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است افزود: معتقد هستیم که اگر روند ارائه واکسن به مردم تسریع شود می‌توان تا حد زیادی از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

درخواست وارد کردن یک میلیون دُز واکسن را برای ۵۰۰ هزار نفر
 
وی گفت: برای تحقق این هدف، ۱۰۰ هزار نفر از حاشیه‌نشینان شهر مشهد هدف‌گذاری شده‌اند و سپاه امام رضا (ع) در نگاهی فراگیرتر درخواست وارد کردن یک میلیون دُز واکسن را برای ۵۰۰ هزار نفر به‌طور رسمی ارائه کرده است تا با عاملیت سپاه، مردم از نفع این واکسیناسیون بهره‌مند شوند.



شعارسال، بااندکی تلخیص و اضاقات برگرفته از پایگاه خبری عصرایران، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۷۹۷۹۴۱، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
وارد کردن واکسن از کجا؟
تصمیم‌گیریها مقداری دیر انجام میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
هر بخشی میتونه واکسن رو وارد کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین