پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
محمدرضا زائری گفت: باید زنده می‌ماندیم و روزی را می‌دیدیم که کسی در قد و قواره شیخ رضا غلامی به شخصیتی با عظمت مرحوم علامه حکیمی متلک بیاندازد! دکتر رضا غلامی نیز در مقام دفاع به این هجمه ها پاسخ داده و توضیحاتی را ارایه نمود.
شعار سال: محمدرضا زائری گفت ، باید زنده می ماندیم و روزی را می دیدیم که کسی در قد و قواره شیخ رضا غلامی به شخصیتی با عظمت مرحوم علامه حکیمی متلک بیاندازد!
 
تصویر توئیت این شیخ را ببینید!
من که می‌دانم مشکل از کجاست، کافی بود استاد حکیمی یک بار برخی را مختصری تحویل بگیرد یا جواب دعوت‌های پژوهشکده‌ها و مؤسسات شان را بدهد، یا کمی کار‌های متوسط و کم بنیه‌ای که با بودجه‌های میلیاردی تولید می‌کردند تأیید کند، آن وقت هم ضد انقلاب حسابش نمی‌کردند و هم کاملا به تجلیل و تقدیر او می‌پرداختند!
کسی نیست بگوید همین که مرحوم حکیمی سال‌ها سوخت و ساخت و از درون آتش گرفت، اما جامعه را برنیاشفت و برای حفظ ثبات جامعه و پرهیز از آسیب نظام جنجال و آشوب برپانکرد، بروید خدا را شکر کنید! و گرنه اگر قرار بود برای عدالت به میدان بیاید، با این کارنامه شرم آور شما دیگر چیزی برای کسی باقی می‌ماند؟ سازکار تحقق عدالت اگر قرار بود برقرار شود که جای خیلی افراد باید تغییر می‌کرد و امروز هر کسی نمی‌توانست از راه برسد و زبان بریزد!

این روز‌ها می‌گذرد و فردایی هم هست که در پیشگاه پروردگار حکیمی بزرگ را که شب و روز بر مظلومیت‌ها و محرومیت‌ها اشک می‌ریخت و می‌نالید، و همه زندگی اش را وقف مجاهدت‌های بزرگ کرده بود مقابل کسانی بیاورند که مناصب را تقسیم کرده اند و کشور و مردم و دین را به این روز کشانده اند!
 
توضیحات مجدد دکتر رضا غلامی درباره هجمه های ایجاد شده:
رضا غلامی در دفاع از خود بیان داشت که، ماجرا از توئیتی شروع شد که چند روز پیش منتشر کردم. متن توئیت دقیقاً این بود که: «حرف زدن از عدالت و حدیث نوشتن و حدیث خواندن در این باب، کم‌ترین کاری است که می‌توان برای عدالت انجام داد، مهم این است که از خانه خود بیرون بیاییم و ضمن تعامل با نخبگان، یک ساز و کار عقلانی برای تحقق تعالیم دینی در باب عدالت ارائه کنیم و سپس در اجراء به سهم خود مشارکت داشته باشیم». مخاطب من در این توئیت یک طیف بود که البته به طور طبیعی مرحوم حکیمی نیز در آن قرار داشت، اما عده‌ای فوراً با برگرداندن ضمیر به مرحوم حکیمی و بهره برداری از فضای احساسی نسبت به درگذشت ایشان، شروع به هجمه به بنده کردند و تا توانستند از توهین، فحاشی و تهمت زنی علیه اینجانب دریغ نکردند. البته من در گذشته تجربه روشنگری زیاد داشته ام و برایم دور از انتظار نیست که در مقابل حرف‌های روشنگرانه صف کشی شود؛ اما نکته‌ای در این صف آرایی برایم جالب بود، و آن اینکه گذشته از دوستان و طرفداران محترم ایشان که شاید به دلیل جوّ عاطفی موجود، به توئیت بنده فوراً عکس‌العمل منفی نشان دادند، بخش مهمی از هجمه کننده‌ها را انجمن حجتیه ای‌ها، اخباری‌ها، احمدی نژادی‌ها، آخوند‌های سکولار و عدالت خواهان قلابی، لیبرال‌ها تشکیل داده بودند و حتی کار به جایی رسید که منافقین آلبانی نشین هم در این صف آرایی حضور پیدا کردند و تا توانستند با بقیه در جهت فحاشی و اتهام زنی به حقیر، هم افزایی کردند که البته این‌ها برای من شیرین و افتخار آمیز است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین، تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۴۸۵۵۴، www.khabaronline.ir / سایر منابع.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف رهننا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
0
آقای زائری هیچ شناختی از استاد حکیمی ومنظور استاد غلامی ندارد ، حرف زدن که مالیات ندارد !
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین