پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
رییسی در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد: «دولت داخلی [احتمالا مقصود تولید داخلی است]واکسن کفاف نیاز جامعه را نمی‌داد و برآورد ما نیاز به ۱۰۰ میلیون دز واکسن بود» استعفا و کناره‌گیری از قدرت که هیچ!‌ای کاش ایشان به معاون اول خود می‌گفت لااقل به خاطر وعده‌های -در بهترین حالت- غیرعملیاتی که تحویل مردم داد عذرخواهی کند.
شعار سال: شب گذشته سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور اعتراف کرد تمام وعده‌هایی که از واکسن داخلی به ما می‌دادند پوچ بوده و نیاز کشور به حداقل ۱۰۰ میلیون دوز واکسن است. البته ایشان احتمالا اطلاع ندارد برای حدود ۶۰ میلیون نفر باید حداقل ۱۲۰ میلیون دوز واکسن تامین کرد.

رییسی در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد:

«دولت داخلی [احتمالا مقصود تولید داخلی است]واکسن کفاف نیاز جامعه را نمی‌داد و برآورد ما نیاز به ۱۰۰ میلیون دز واکسن بود»

استعفا و کناره‌گیری از قدرت که هیچ!‌ای کاش ایشان به معاون اول خود می‌گفت لااقل به خاطر وعده‌های -در بهترین حالت- غیرعملیاتی که تحویل مردم داد عذرخواهی کند.

جناب آقای مخبر به خاطر دارد که وعده داده بود مثل سوپر مارکت وفور واکسن خواهیم داشت. حالا کاشف به عمل آمده که تولید داخلی پروژه‌ای بود که اگرچه برای مردم سلامتی به همراه نداشت، اما پست معاون اولی را برای جنابشان به ارمغان آورد.

آیا دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم حاضر است از جانب صد‌ها هزار مصیبت دیده ایرانی بابت ترک فعل از صاحبان وعده‌های خیالی شکایت کند؟

رییسی در ادامه این اعتراف تلخ گفته است: «صف‌های واکسن تقریبا منتفی شده است» از این حیث نیز فرمایش ایشان صحیح است، چون بسیاری مراکز تزریق واکسن، تعطیل شده و خبری از واکسن نیست که کسی مقابلش صف ببندد!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۴شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۶۰۰۴، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین