پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۸۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه داریم، گفت: الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در مدارس طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد.
شعار سال: علیرضا کاظمی امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریورماه) در حاشیه مراسم افتتاح یک مدرسه در آق‌قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با ملاحظاتی که در نظر گرفته شده، کم‌کم زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تا اول مهرماه ۲۱۵۰ فضای آموزشی در سطح کشور از جمله ۱۰ هزار کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۸ هزار سرویس بهداشتی بازسازی و ساخته شده است.

کاظمی با بیان اینکه کلاس‌ها نیز تجهیز شده است، بیان کرد: با این اقدامات، آمادگی کامل خودمان را برای آغاز سال تحصیلی جدید از اول مهرماه نشان دادیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه با اشاره به تدوین الگوی بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در سطح کشور طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

وی گفت: استاندارد‌ها و اصول بازگشایی مدارس در هر منطقه طراحی و اعلام خواهد شد، اما تصمیم نهایی را مدارس و شورای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها خواهند گرفت.

کاظمی تأکید کرد: در بازگشایی مدارس، سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اول ماست و هر جا که نتوانیم سلامت را تایید کنیم، راه‌های دیگری را دنبال می‌کنیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: موضوع تزریق واکسن به افراد سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در هیئت دولت مطرح‌شده و وزارت بهداشت پیگیر واردات واکسن برای این گروه سنی خواهد بود.

وی بیان کرد: نوبت اول واکسن فرهنگیان تزریق‌شده و تزریق نوبت دوم نیز تا اول مهرماه به پایان می‌رسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور۱۴۰۰، کد خبر: isna.ir/۱۴۰۰۰۶۱۸۱۳۵۳۹
اخبار مرتبط
برچسب ها: مدارس ، بازگشایی ، کرونا
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین