پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
واقعا در برخی از مواقع شاهد هستیم که با تصویب هر قانونی و به تعداد بند‌های آن قانون، در این کشور می‌تواند استثنا و راه در رو وجود داشته باشد. رئیس محترم سازمان زندان‌ها با قید فوریت پاسخگو باشند که ایا ادعای آقای خضریان درست است یا خیر؟ اگر درست است، علت و شیوه اخذ مرخضی طولانی مدت آقای حسین فریدون و هادی رضوی چیست؟
شعارسال: علی خضریان در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: پس از اعلام مرخصی چند ماهه جناب مهدی هاشمی از زندان اوین انتظار بود تا دستگاه قضایی در کنار اقدام قابل تحسین بازگرداندن وی، امثال آقایان حسین فریدون و هادی رضوی که طبق اظهارات مسئولان زندان ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند، نیز اقدام کند، اما متأسفانه تاکنون چنین نشده است.

گفتنی است، علی خضریان چندی پیش در توئیتی نوشته بود: در حاشیه بازدید از ‎زندان اوین مطلع شدم جناب ‎مهدی هاشمی از اسفند ماه سال گذشته و بدون تعیین سقف زمانی به مرخصی رفته است؛ از نماینده دادستان علت را جویا شدم و مقرر شد به سرعت رسیدگی و به ‎کمیسیون اصل نود گزارش شود. عدالت ایجاب می‌کند همه زندانیان از شرایطی برابر بهره‌مند باشند.

اطلاعیه دادستانی تهران درباره محکومان هادی رضوی و حسین فریدون

در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت مرخصی دو تن از محکومان.
دادستانی تهران اعلام کرد: هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش در زندان به سر می‌برد.
مرخصی قبلی او به دلیل قانونی رد مال بوده است که بخش قابل توجهی از رد مال نیز در همین مرخصی انجام شده است.

در این اطلاعیه آمده: حسین فریدون در مرخصی درمانی به سر می‌برد و با توجه به تجویز پزشکی قانونی وی تحت درمان و مداوا قرار دارد.
مقرر شده که پس از اقدامات درمانی به زندان جهت ادامه تحمل حبس عودت داده شود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین