پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
آقای وکیل، سخنان شما برای ما شائبه زا است. مهدی هاشمی سالی چند بار باید به مرخصی بیاید. شفاف بگویید لطفا. واقعا کارمان بجایی رسیده که در خصوص وضعیت عدالت در کشور هم باید شک کنیم؟ ما منتظر دریافت توضیحات بدون حاشیه، شفاف و رسمی در خصوص مرخصی‌های سالیانه آقای مهدی هاشمی هستیم.

شعار سال:سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: آزادی مشروط نیز حق مهدی هاشمی است و به ایشان تعلق می گیرد اما متاسفانه تا کنون موافقت نکردند.
 
 سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در واکنش به عکس منتشر شده از مهدی هاشمی رفسنجانی در یکی از خیابان های تهران گفت: مهدی هاشمی به ناحق ۱۰ سال به زندان محکوم شده است و در حال گذراندن دوران محکومیت خود است. طبیعتا استفاده از مرخصی حق طبیعی هر زندانی است و ایشان نیز از این امکان استفاده کرده و در مرخصی می باشد.
 
وی ادامه داد: آزادی مشروط نیز حق مهدی هاشمی است و به ایشان تعلق می گیرد اما متاسفانه تا کنون موافقت نکردند.
 
علیزاده طباطبایی گفت: استفاده مهدی هاشمی از مرخصی موضوعی طبیعی است اما برخی کاربران شبکه های اجتماعی و افراد به گونه ای رفتار می کنند که نباید او از مرخصی استفاده کند و گمان می کنند که غیر از مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی هیچ فرد دیگری در زندان نیست که هر چند وقت یکبار به مرخصی آنها انتقاد می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری جماران ، تاریخ انتشار: 24 دی 1400، کدخبر: 1538328، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین