پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
رییس جمهوری و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه اساسنامه اصلاحی «بنیاد ایران‌شناسی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
شعار سال: آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی مصوبه اساسنامه اصلاحی «بنیاد ایران‌شناسی» که در جلسه ۷۹۸ مورخ ۱۴شهریور ۱۳۹۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۵ رییس بنیاد ایران‌شناسی، به تصویب رسیده است را ابلاغ کرد.

در این متن آمده است که به منظور نیل به اهداف انقلاب و نظام اسلامی ایران و اهداف عالیه فرهنگی مقام معظم رهبری «بنیاد ایران‌شناسی» تشکیل و فعالیت می‌کند.

بنیاد ایران شناسی مؤسسه‌ای است علمی- پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، دارای شخصیت حقوقی با تابعیت ایرانی و وابسته به نهاد ریاست جمهوری است. تمامی فعالیت‌های بنیاد در چارچوب رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ضوابط و مقررات عمومی مراکز و مؤسسات تحقیقاتی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد. به‌منظور نیل به اهداف انقلاب و نظام اسلامی ایران و اهداف عالیه فرهنگی مقام معظم رهبری، «بنیاد ایران‌شناسی» که در این اساسنامه به اختصار «بنیاد» خوانده می‌شود، تشکیل و فعالیت می‌نماید.

بنیاد مؤسسه‌ای است علمی- پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، دارای شخصیت حقوقی با تابعیت ایرانی و وابسته به نهاد ریاست جمهوری می‌باشد. کلیه فعالیت‌های بنیاد در چارچوب رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ضوابط و مقررات عمومی مراکز و مؤسسات تحقیقاتی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد.

متن کامل اساسنامه اصلاحی بنیاد ایران شناسی در https://www.sccr.ir/ قابل مشاهده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایرنا، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۶۸۷۶۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین