پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسوولان ارشد و مقامات اگر مواظب نباشند و دچار فساد شوند جامعه هم درگیر فساد می‌شود که به سرمایه و مشارکت اجتماعی آسییب می‌زند.

شعار سال:حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان کردستان اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی مسوولیت سنگینی دارند اگر فساد سیستمی رخ دهد به سرمایه ، اعتماد و مشارکت اجتماعی آسیب می‌زند.
 
وی تاکید کرد: اگر دین و معنویت را بیشتر تقویت می‌کردیم شاید این میزان از بازرسی و نظارت نیاز نبود، اما بشر به شدت نیازمند تذکر است.
 
حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه در این دوران قوه قضاییه تحول معیشت مردم در راس امور است اضافه کرد: مردم باید این تغییر را به خوبی احساس کنند و تغییر در سطح جامعه کاملا مشهود شود.
 
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور افزود: وحدت نظر میان سه قوه با انگیزه‌های مشترک مردم را چشم به راه تغییر و تحولاتی کرده است‌.
 
وی تاکید کرد: ما هم در دستگاه نظارتی وظیفه خاص خودمان را داریم و مسوولیت ما مسوولیت سخت و دشواری است که بی توجهی به آن اثرات زیادی بر جامعه می‌گذارد.
 
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور و به ‌استناد مجوز رئیس قوه قضائیه، عیسی هواسی به‌ عنوان بازرس ‌کل استان کردستان منصوب شد و از زحمات حسین مرادی وحدت بازرس کل سابق استان تقدیر به عمل آمد.
 
سازمان بازرسی کل کشور یکی از دستگاه‌ های های قوه قضائیه ایران است که به منظور اجرای اصل ۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده‌ است. فعالیت سازمان بازرسی کل کشور زیر نظر رییس قوه قضاییه انجام می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  22 شهریور   1400، کدخبر:84469648 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
بعضی از مسئولان و مدیران دچار فساد شده‌اند، حالا چه میشود؟
نظارتی وجود دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین