پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال: کلیشه‌هایی که در سیستم مدیریتی وجود دارد را باید بشکنیم و یک مدلی را مطابق با استاندار‌های روز دنیا برای دیگر تیم‌ها و باشگاه‌ها هم تعریف کنیم.
شعارسال: کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در ارتباطی تلفنی با برنامه صبح و ورزش درباره استعفای روز گذشته مددی از این تیم گفت: این وضعیت نه تنها برای استقلال بلکه برای همه باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای هم وجود دارد. تا زمانی که اصلاح ساختار مدیریتی اتفاق نیافتد هر روز وضع ما بدتر از دیروز می‌شود. مگر می‌شود با یک ساختار غلط ما به یک نتیجه درست برسیم؟ اصلا بحث فرد نیست، هر شخصی در آن جا بیاید به همین سرنوشت دچار می‌شود. ظرف چند سال گذشته چندین مدیرعامل آمدند و رفتند. ما درباره همین موضوع هم کار اشتباهی انجام می‌دهیم. در ساختار همه شرکت‌های دنیا و قانون یک هیات مدیره و یک مجمع وجود دارد که برای ساختار خود یک مدیرعامل قرار نمی‌دهد. ما اول دنبال این هستیم که اختیار را به مدیرعامل بدهیم و بعد از آن نیروی بالادستی آن را بچینیم. معلوم است که جواب نمی‌دهد. یک سمینار و یا وبیناری را با حضور افراد علمی و تجربی برگزار کنیم و در خصوص ساختار درست صحبت کنیم. این کلیشه‌هایی که در سیستم مدیریتی وجود دارد را باید بشکنیم. ظرف همین دو هفته باید یک مدلی انتخاب کنیم که مطابق با استاندار‌های باشگاه‌های دنیا باشد و برای دیگر تیم‌ها و باشگاه‌ها هم تعریف کنیم. ما همین الان باید اختیار باشگاه هایمان را به فرد متخصص و به صورت مزایده‌ای دهیم. در گذشته خود وزارت ورزش یکسری سلایق داشت و یک تعداد سلایق هم از بیرون به آن دیکته می‌شد. در حال حاضر این تغییرات به نظرم نظر وزارت نیست. دو روز قبل وزیر ورزش که با معیار ورزشی آمده یک اظهار نظر می‌کند و ۴۸ ساعت بعد مجبور است که آن را تغییر دهد و مشخص است که خودش تصمیم نگرفته و از بیرون به او تحمیل شده است. ۵ نفر از متخصصان و ۵ نفر از مدیران جدید یک جمع ۲۰ نفره به همراه وزیر می‌توانند نشستی را در این خصوص برگزار کنند و تصمیمات درستی را برای این دو باشگاه پایتخت بگیرند. ساختار ایراد دارد و اجازه نفوذ این همه غیر ورزشی به بدنه ورزش واقعا درست نیست.

وی ادامه داد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری در جلسه‌ای که برگزار شد آقای رئیس جمهور دو قول دادند. یکی اصلاح مدیریت باشگاهی و دیگری انتخاب وزیر ورزش با نظر جامعه ورزش و از ورزشیان. اصلاح ساختار باشگاه‌ها یکی از واجبات است. باشگاه‌ها در حال انجام کار میدانی هستند. ورود آقای سجادی برای انتخاب مدیران باشگاه‌ها کار غلطی است چرا که تعداد زیادی فدراسیون با مشکلات متعدد وجود دارد. آقای وزیر باید متر و معیار مناسبی را برای انتخاب معاونین و سایر انتخابات خود قرار دهد. در حال حاضر استقلال و پرسپولیس در اختیار سازمان خصوصی سازی است. رئیس مجمع باشگاه استقلال وزیر اقتصاد و دارایی و عضو آن وزیر دادگستری و آقای سجادی است. این‌ها اعتبار و پول دارند. وظایفی را در خصوص این دو باشگاه دارند. بدهکاری، این دو تیم را خفه کرده است.

اولیایی خاطر نشان کرد: می‌شود یک میانبر زد. جوان‌هایی در طی این سال در حال تحصیل و علم آموزی در این رشته‌ها هستند. باید از آن‌ها هم استفاده کنیم، ولی به شرطی که بخواهیم و اجازه ندهیم هر کسی بیرون از باشگاه تصمیم بگیرد.

مخاطبان در سر تا سر دنیا می‌توانید از طریق وب سایت WWW.RADIOVARZESH.IR ضمن استفاده از پخش زنده، در جریان آخرین اخبار و رویداد‌های ورزشی باشید. ما را در اینستاگرام با شناسه @radiovarzesh ۹۲ پیدا و همراهی کنید.
تعداد بازدید : 3

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۳۲۹۸۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین