پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سامانه آموزش و پرورش خبر داد.
شعار سال: آقای سعید صالح، گفت: خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند شهریه هر مدرسه‌ای غیر دولتی را در سامانه mosharekatha.ir در قسمت استعلام شهریه مشاهد کنند.
مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: این شهریه اعلامی شهریه ثابت و فوق برنامه مصوب هر مدرسه در آموزش مجازی یا حضوری است و دریافت وجه بیش از این مبلغ، قانونی نیست.
وی تاکید کرد: خانواده‌هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت کرده اند می‌توانند با ورود به سامانه شکایت خود را ثبت کرده ویا با تلفن ۴۳۱۷ تماس بگیرند.
آقای صالح ادامه داد: شهریه اعلامی به طور میانگین ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد که براساس نرخ تورم سالانه محاسبه شده است.
وی افزود: شهریه ۱۷ هزار و ۲۰۰ مدرسه روی سامانه قرارگرفته است و مدارسی که شهریه آن‌ها روی سامانه قرار نگرفته مدارسی هستند که نسبت به شهریه اعلامی آموزش و پرورش اعتراض داشته و یا تکلیف خود را برای سال تحصیلی سال آینده مشخص نکرده اند.
مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پوستر نرخ شهریه مصوب به همه مدارس غیر دولتی ارسال شده و موسسان مدارس موظفند که این پوستر را در معرض دید خانواده‌ها قرار دهند.
آقای صالح یاداور شد: خانواده‌هایی که تا اول مهر وشروع سال تحصیلی قصد جابجایی مدرسه فرزنده خود را دارند می‌توانند ۹۵ درصد شهریه پرداختی را از موسسان مدرسه پس بگیرند.
 
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۲۲۴۸۳۲، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین