پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مربی پیشین تیم والیبال جوانان ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان امروز یکشنبه در سن ۴۲ سالگی تسلیم شد و با دنیا و ورزش آن وداع کرد.

شعار سال: «حسین کاظمی» مربی سابق تیم والیبال جوانان ایران و تیم کاله آمل امروز (یکشنبه) پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری درگذشت. او از حدود ۲ سال پیش با بیماری سرطان ریه درگیر شد و یک بار هم بر این بیماری غلبه کرد ولی سرطان پس از مدتی دوباره به بدن او بازگشت.

او متولد ۱۳۵۸ و اهل آمل در استان مازندران بود و امروز در بیمارستان ۱۷ شهریور این شهرستان بدرود حیات گفت.
کاظمی در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین عضو کادر فنی تیم جوانان ایران بود و با این تیم به مقام قهرمانی جهان نیز دست یافت.

این مربی آملی اردیبهشت ماه سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان در بحرین به عنوان یکی از مربیان در کنار بهروز عطایی حضور و کسب یک افتخار تاریخی قهرمانی در کارنامه داشت.

مربی والیبال ایران درگذشت

کاظمی در دوران بازی نیز در تیم های کاله مازندران، سایپا و چند تیم لیگ برتری حضور داشت و با تیم کاله جوان در لیگ دسته یک وارد دنیای مربیگری والیبال شده بود.

پیکر مرحوم کاظمی بعد از ظهر امروز از مقابل منزلش تا آرامستان علی ابن ابی طالب روستای فیروز کلا علیا شهرستان آمل تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۸شهریور۱۴۰۰،  کد خبر: ۸۴۴۷۶۲۹۱،www.irna.ir  

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین