پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
در سفر دکتر ساداتی نژاد به ایلام مطرح شد که ایشان قصد راه اندازی نه ایستگاه پمپاژ را دارند. سوال اینجاست که آیا برای چنین کاری، یک وزیر باید به سفر استانی برود یا می توان با یک کارشناس ویژه هم کل این کار را پیگیری کرد؟ منتظر توضیحات تکمیلی هستیم.
شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۱۸ ایستگاه پمپاژ نیمه تمام کشاورزی استان ایلام ۹ ایستگاه در این سفر مصوب می‌شود که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
 
سید جواد ساداتی نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری هلیلان اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد در وهله نخست پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند که در این دوره با توجه شعار دولت که عدالت محوری و محرومیت زدایی است، به هلیلان به عنوان یک منطقه کم برخوردار و محروم بیش از سایر مناطق توجه می‌شود.

وی افزود: سه ایستگاه پمپاژ کشاورزی در شهرستان هلیلان وجود دارد که هر کدام نیازمند اعتبارات و نظارت دقیق هستند که در اسرع وقت تکمیل شوند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: از مجموع ۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی که مصوبه سفر هستند، ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند جزو این پمپاژ‌های هدف هستند که برنامه داریم فاز نخست آن تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

ساداتی نژاد تاکید کرد: تکمیل پمپاژ‌های کشاورزی این استان محروم و شهیدپرور برای رونق اشتغال و رفع مشکلات حوزه کشاورزی، اولویت وزارت جهاد کشاورزی است.

وی بیان داشت: خرید تضمینی دام عشایر و توجه ویژه به حوزه دامپروری و حوزه عشایری شهرستان از دیگر مصوبات این سفر خواهد بود.
تعداد بازدید : 2
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 1 مهر ۱۴۰۰، کدخبر:370599، dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین