پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
ایران توانست با اکثریت آرا کشور‌های عضو «آیمو» (سازمان بین‌المللی دریانوردی) برای سومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس کمیته همکاری‌های فنی این سازمان در سال ٢٠٢٢ انتخاب شود.
شعار سال: این کمیته بر آموزش و تربیت نیروی‌های انسانی شاغل در صنعت دریانوردی به ویژه در کشور‌های در حال توسعه تاکید دارد.

«ماندانا منصوریان» معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده دائم ایران در سازمان جهانی دریانوردی که نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو نیز است، در نشستی که به صورت مجازی در مقر سازمان بین المللی دریانوردی «آیمو» در لندن برگزار شد، توانست برای سومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس کمیته همکاری‌های فنی سازمان بین المللی دریانوردی انتخاب و در پست خود ابقا شود.

ماندانا منصوریان اولین بانویی است که در کمیته همکاری‌های فنی آیمو برای پست نایب رییسی انتخاب می‌شود.

این انتخابات در هفتاد و یکمین اجلاس کمیته همکاری‌های فنی سازمان بین المللی دریانوردی که از ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز به صورت مجازی برگزار شده است، انجام شد.

انتخاب ایران برای نایب رییسی کمیته همکاری‌های فنی آیمو این امکان را برای کشور فراهم می‌کند تا نقش موثرتری در شورای آیمو و سایر کمیته‌های این سازمان بین المللی داشته باشد.

با ابقای ایران در این کمیته شرایط برای تصمیم گیری ایران در خصوص تخصیص دوره‌های آموزشی و استفاده از خدمات و کمک‌های کمیته همکاری‌های فنی برای آموزش و تقویت نیروی انسانی در بخش دریا فراهم می‌شود.

ایران از سال ۱۹۵۸ میلادی عضو سازمان جهانی دریانوردی بوده است. اکنون این سازمان متشکل از ۵ کمیته اصلی است که کمیته همکاری‌های فنی یکی از این کمیته‌ها قلمداد می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۸۲۹۲۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین