پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند کارگزار جدید باشگاه را از طریق مزایده انتخاب کنند.
شعار سال: تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید ۲۴ مهر در ریاض به مصاف الهلال عربستان برود.

سرخ‌ها در حالی قرار است به مصاف یکی از گرانترین تیم‌های آسیا بروند که در بدترین شرایط مالی سال‌های اخیر خود قرار گرفته‌اند و مدیریت این باشگاه نیز به دنبال قرض گرفتن پول است تا بازیکنان و اعضای تیم را شارژ مالی کند.

تنها دریافتی شاگردان یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس پس از قطعی شدن پنجمین قهرمانی لیگ برتر بود و پس از آن هم فقط در تاجیکستان پول تو جیبی گرفته‌اند و این درحالی است که ۲۰ روز دیگر باید در عربستان به مصاف حریف بروند.

پرسپولیسی‌ها پس از اینکه قرارداد خود را با شرکت کارگزار فسخ کردند، وعده داده بودند که به زودی کارگزار خود را انتخاب خواهند کرد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است و شرایط پیچیده‌ای برای ۵ دوره اخیر قهرمان ایران رقم خورده است.
 
باشگاه پرسپولیس مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید

شنیده می‌شود جعفر سمیعی، مدیرعامل سابق پرسپولیس با کمک مجید صدری سرپرست کنونی باشگاه برای پیشبرد امور پرسپولیس، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قرض گرفته اند و تاکنون اقدامی برای بازپرداخت این مبالغ انجام نشده است.

باشگاه پرسپولیس از اردیبهشت ماه و پس از اتمام سال اول قرارداد با کارگزار سابق خود اعلام کرد در صورت فراهم نشدن شرایط مدنظر خود، قصد ادامه همکاری با این شرکت را ندارد و هرچند پس از نپذیرفتن این شروط از طرف کارگزار، در ماه‌های اخیر بار‌ها مدیران پرسپولیس از اقاله قرارداد و تلاش برای انتخاب کارگزار دیگری از طریق مزایده خبر دادند، اما حتی اقاله قرارداد هم در زمان مدیریت سمیعی رسمی نشد تا سرخپوشان برای به دست آوردن یک منبع مالی، فقط زمان را از دست بدهند.

مجید صدری حدود نیمه شهریور و یک روز قبل از انتخابش به عنوان سرپرست پرسپولیس اعلام کرد: مشغول انجام دادن کار‌های مزایده هستیم و این کار را جلو می‌بریم. ان شالله به زودی به نتایج خوبی هم می‌رسیم. ۲ روز بعد و پس از قطعی شدن انتخاب سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس، صدری در تمرین تیمش حاضر شد و در آن زمان یحیی گل‌محمدی از او درخواست کرد بازیکنان را به شکلی حمایت کند تا آن‌ها از لحاظ مالی دغدغه‌ای نداشته باشند.
 
باشگاه پرسپولیس مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید

صدری همچنین قبل از اعزام تیم به تاجیکستان برای برگزاری دیدار با استقلال دوشنبه مدعی شد به زودی و پس از این مسابقه طلب مربوط به فصل قبل بازیکنان پرداخت خواهد شد و باشگاه پرسپولیس پیش از شروع لیگ هم قسط اول قرارداد فصل جدید بازیکنان را به حساب آن‌ها واریز می‌کند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

پرسپولیسی‌ها درحال حاضر حدود ۷۰۰ هزار یورو به گابریل کالدرون و دستیارش بدهی دارند و پنجره نقل و انتقالاتی شان نیز به همین بسته شده است و به دنبال کارگزار جدید هستند تا مطالبات و بدهی‌های خود را بپردازند.

صدری پس از قطعی شدن پایان همکاری با کارگزار قبلی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از این پس باشگاه پرسپولیس می‌تواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید شود. در تلاش هستیم تا مزایده در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود و کارگزاری متعهد و مسئولیت‌پذیر را در کنار خود داشته باشیم تا بتوانیم موانع مالی و اقتصادی باشگاه را مرتفع کنیم و مشکلات را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس نیاز به ایجاد شرایط جدید اقتصادی دارد و در این مسیر، قطعا از نظرات هواداران خود بهره می‌گیریم.

حالا مدیران پرسپولیس همچنان درگیر کار‌های ابتدایی و روال اداری انجام مزایده برای انتخاب کارگزار هستند و باید دید این روند چه زمانی به پایان خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۰۸۵۳۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
با این شرایط روحیه خوبی خواهند داشت برای رویارویی با الهلال عربستان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین