پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از ابتدای سال جاری شاهد تلفات غیر عادی فک‌ها در سواحل دریای خزر در استان مازندران هستیم که تاکنون تعداد آن‌ها تاکنون به ۱۴ قلاده رسیده است.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از ابتدای سال جاری شاهد تلفات غیر عادی فک‌ها در سواحل دریای خزر در استان مازندران هستیم که تاکنون تعداد آن‌ها تاکنون به ۱۴ قلاده رسیده است.

حسینعلی ابراهیمی گفت: تلفات فک‌های خزری در شرایطی اتفاق افتاد، که متوسط تلفات در سال‌های گذشته سه تا چهار قلاده و عمدتاً ناشی از صدمات فیزیکی و گرفتار شدن در تور‌های صیادی بوده است.

وی ادامه داد: از طریق سازمان حفاظت محیط زیست، در حال بررسی اطلاعات از میزان و علل مرگ و میر فک خزری در دیگر کشور‌های واقع در سواحل شمالی و شرقی دریای خزر هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: با هماهنگی انجام شده با معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، قرار شد تیمی متشکل از متخصصین سازمانی برای بررسی و اظهار نظر در خصوص علت تلفات و ارائه راهکار‌های اجرایی در کنترل تلفات به منطقه اعزام شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۳۳۰۱۸۶۹۰۳، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین