پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
مهندس شهرام شجاعی با توجه به نزدیکی به روز جهانی غذا و مبارزه با گرسنگی گفت: یکی از مواردی که به آن می‌توان اشاره کرد این است که متاسفانه ۷۰درصد غذای تهیه شده در کافه رستوران‌ها دور ریخته می‌شود، اگر بتوان این ۷۰درصد را مدیریت کرد و در درست کردن غذا‌ها صرفه جویی کنیم و از افراد متخصص و متعهد استفاده کنیم و بتوان ضایعات غذایی به ۲۰درصد کاهش دهیم. این ۵۰درصد باقی مانده موجب می‌شود که هیچ گرسنه‌ای در کشور نداشته باشیم. این موضوع برای کل دنیا صدق می‌کند.

شعار سال:مهندس شهرام شجاعی با توجه به نزدیکی به روز جهانی غذا و مبارزه با گرسنگی گفت: یکی از مواردی که به آن می توان اشاره کرد این است که متاسفانه ۷۰درصد غذای تهیه شده در کافه رستوران ها دور ریخته می شود،اگر بتوان این ۷۰درصد را مدیریت کرد و در درست کردن غذاها صرفه جویی کنیم و از افراد متخصص و متعهد استفاده کنیم و بتوان ضایعات غذایی به ۲۰درصد کاهش دهیم. این ۵۰درصد باقی مانده موجب می شود که هیچ گرسنه ای در کشور نداشته باشیم. این موضوع برای کل دنیا صدق می کند.

تعداد بازدید : 7



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آگروفودنیوز ،  www.agrofoodtv.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین