پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
در دولت روحانی وضعیت صنعت حمل و نقل ریلی نه تنها درجا زد و سهم حمل و نقل ریلی اضافه نشد، بلکه در هشت سال گذشته با توجه به صرف اعتبارات، این صنعت عقب‌نشینی هم کرد.
شعار سال: ابوالقاسم سعیدی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: هیچ عزمی برای برقی‌کردن شبکه حمل و نقل ریلی در کشور وجود ندارد، به همین دلیل این امر، بعد از ۱۵ سال به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

محدودیت اعتباری، تغییرات پی در پی مدیران عامل راه آهن به طور متوسط در هر سه سال یکبار، ارایه سوخت ارزان به این صنعت و تمرکز مدیران بر روی طرح‌های کوتاه مدت و زودبازده و نه بلند مدتَ، باعث شد تا برقی کردن شبکه ریلی به نتیجه‌ایَ نرسد.

در دولت روحانی وضعیت صنعت حمل و نقل ریلی نه تنها درجا زد و سهم حمل و نقل ریلی اضافه نشد، بلکه در هشت سال گذشته با توجه به صرف اعتبارات، این صنعت عقب‌نشینی هم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۱۰۰۶۱، iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین