پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
اجرای بیست‌وچهارمین مرحله از فروش‌فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (سه‌شنبه) با عرضه چهار محصول از سبد محصولات این گروه خودروسازی آغاز شده و به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه) مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شده است. مشتریان دقت کنند که تنها سه روز پس از اعلام فهرست نهایی منتخبان فرصت واریز وجه خودرو و تکمیل ثبت‌نام خود را دارند و شرط الزام در رهن شرکت ماندن یکساله سند خودرو اعمال می‌شود.
شعار سال: در بیست وچهارمین طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهار محصول پژو پارس بنزینی، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده است؛ متقاضیان از امروز (سه‌شنبه/۲۰ مهرماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه/ ۲۳ مهرماه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (روز شنبه/۲۴ مهرماه) در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

این بار برخلاف روال همیشگی طرح‌های فروش که پنج روز مهلت برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو‌های طرح فروش فوق‌العاده یا واریز مبلغ علی‌الحساب خودرو‌های طرح پیش‌فروش یکساله وجود داشت، در این طرح مشتریان منتخب ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند.

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

آنچه که در بخشنامه این طرح به چشم می‌خورد، این است که از مرحله هیجدهم به بعد، طبق مصوبه کمیته خودرو، دیگر شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودرو‌ها حذف شد، اما طبق بخشنامه فروش فوق‌العاده ارائه شده، گویا همچنان این محدودیت جزو شرایط اعمال می‌شود و در شرایط اختصاصی این طرح آمده است: “بر اساس شرایط مندرج در جدول فروش، مبلغ ۵۰۰ هزار ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می‌بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه‌های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. ”
 
آغاز فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۱۵۹۶، www.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین