پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: تمام سامانه‌های مورد استفاده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت کاملا ایرانی استب و نخستین بار بمب‌های بالدار دور ایستا را که از هواپیما رها می‌شوند، استفاده و آن را رهگیری و به سامانه‌های پدافندی واگذار کردیم.

شعار سال:فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: نخستین بار از بمب‌های بالدار دور ایستا استفاده کردیم.
 
 سردار حاجی‌زاده گفت: تمام سامانه‌های مورد استفاده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت کاملا ایرانی استب و نخستین بار بمب‌های بالدار دور ایستا را که از هواپیما رها می‌شوند، استفاده و آن را رهگیری و به سامانه‌های پدافندی واگذار کردیم.

وی گفت: در این رزمایش جنگ احتمالی را با برگزاری یک بازی جنگ شبیه‌سازی کردیم به طوری که یک گروه نقش دشمن و یک گروه هم نقش مهاجم را ایفا کردند.

سردار حاجی زاده گفت: ترکیبی از تهدیدات را داریم از جمله موشک‌های کروز، مهمات دورایستا و هواپیما‌های بدون سرنشین با سرعت کم و زیاد که انواع این تهدیدات را در این رزمایش شبیه‌سازی کردیم.

وی افزود: دفاع هوایی در کشورمان با وجود قرارگاه مشترک پدافند هوایی، مشترک است و سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه در مناطق سراسر کشور مستقر هستند.
 
 رزمایش پدافند هوایی را جوانان دهه شصتی و هفتادی اداره کردند
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: رزمایش پدافند هوایی را جوانان دهه شصتی و هفتادی اداره کردند، دفاع هوایی در کشورمان با وجود قرارگاه مشترک پدافند هوایی، مشترک است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  21 مهر  1400، کدخبر: ، www.iribnews.ir،3246998

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین