پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
تقلب در کالا های غذایی مثلا وارداتی ، پدیده ای است که باید بشکل همزمان از مسئولان گمرک ، سازمان استاندارد ، دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دنباله گیری شود. یکی از رسانه ها ادعای تقلبی بودن آب معدنی ووس را بیان نموده و امیدواریم بشکلی فراگیر شاهد راست آزمایی و سپس برخورد با متخلفین بخش خصوصی و مدیران اهمال کار دولتی باشیم. شهروندان مالیات نمی دهند که آقایان حقوق ماهیانه مفت دریافت کنند.
شعار سال:  طی چند ماه اخیر آب معدنی‌هایی با نام برند‌های نروژی به قیمت هر بطری حدود ۱۰۰ هزار تومان در سطح شهر تهران به فروش می‌رسد که حالا با تمام شدن فصل گرم، فروشندگان با تخفیف ۵۰ درصدی هر بطری را حدود ۴۹ هزار تومان به فروش گذاشته‌اند.

اما بررسی آمار‌های گمرک نیز نشان می‌دهد درسال‌های اخیر حتی یک میلی‌لیتر هم آب معدنی از خارج وارد ایران نشده است. یک منبع آگاه می‌گوید این آب‌ها در تهران پر شده و افراد حرفه‌ای برچسب خارجی بر روی آن‌ها می‌زنند.

آب معدنی‌های خارجی با آب تهران پر می‌شوند؛ یک میلی لیتر آب هم از گمرک وارد نشد

قابل ذکر است اخیرا نیز حسین عزیزی مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در مورد تخلفات در حوزه تولید و توزیع آب معدنی گفته است خیلی از بسته‌بندی‌های آب معدنی، اصلا آب معدنی نیستند و از معادن یا چشمه‌ها برداشت نمی‌شود، بلکه همین آب شرب معمولی است که دوباره تصفیه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از میزان، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۶۶۹۳۰، www.mizan.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین