پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی چند روز آینده برگزار می‌شود.

شعارسال : غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه‌ی ورزش‌ها همگانی در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری نزدیک مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت ورزش و جوانان، قرار است انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به زودی و با مسئولیت وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

او افزود: تلاش می‌کنیم ظرف مدت زمان حداکثر یک ماه آینده انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم و ظرف چند روز آینده چگونگی برگزاری این انتخابات و نحوه انجام آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ تا پیش از 15 تیر 89 مسئولیت برگزاری انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی بر عهده سازمان تربیت بدنی بود، اما در آن زمان و بر اساس توافقات انجام شده قرار شد برگزاری انتخابات این فدراسیون بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد. در دوره جدید و بر اساس توافق انجام شده قرار است مجمع انتخاباتی آتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با مسئولیت وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

با توجه به این که تا پیش از این هیچ یک از انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان ثبت‌نام مجددی نداشته‌اند،‌ انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نیز ثبت‌نام مجددی نخواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایسنا . تاریخ انتشار دوشنبه 25 آبان 1394 ،  کدمطلب : 94082515244، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین