پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
سخنگوی قوه قضاییه گفت: درگاه الکترونیکی ثبت من ایجاد شده است، در این درگاه تمام بخش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک خدمات خود را ارائه می‌دهند.
شعار سال: آقای خدائیان در نشست خبری با اشاره به سند تحول قضایی و پر رنگ بودن رویکرد فناوری در آن افزود: سند تحول قضایی، یک سند فناوری پایه است و سعی می‌شود خدمات قوه قضاییه بر پایه فناوری به مردم ارائه شود.

خدائیان افزود: در این زمینه در سازمان ثبت اسناد و املاک، جهت تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به خدماتی که به صورت الکترونیکی توسط واحد‌های ثبتی به مردم ارائه می‌شود، درگاه الکترونیکی «ثبت من» را ایجاد کرده‌ایم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در این درگاه که هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق سیستم‌های رایانه‌ای قابل دسترسی است، تمام بخش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک، از طریق این درگاه خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی گفت: اقدام خوبی که صورت گرفته و در آینده به شکلی عمل خواهد کرد که بسیاری از مردم نیاز به مراجعه حضوری به واحد‌های ثبتی نداشته باشند، راه اندازی سامانه امضای الکترونیکی است. این سامانه طراحی شده است و از روز شنبه در یکی از استان‌ها به صورت آزمایشی راه اندازی می‌شود و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

خدائیان افزود: به خصوص در زمینه ثبت شرکت ها، معمولا کسانی که نیاز به ثبت شرکت داشتند، ضمن اینکه اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی ارسال و اسناد و مدارک را بارگذاری می‌کردند، بعد هم نیاز بود که حتما به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده تا امور مربوط به امضاء صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این سامانه، هم احراز هویت و هم امضاء و هم پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی است و از حضور هزاران نفر در واحد‌های ثبت شرکت‌ها جلوگیری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۲۵۹۳۷۷، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین