پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
پایگاه خبری خوزتاب با انتشار گزارشی از یک نانوایی در خوزستان نشان می‌دهد که آرد تازه تحویل داده شده به نانوایی دارای شپشک بوده و احتمالا تقلب‌هایی همانند تعویض گونی آرد و زدن لیبل و تاریخ جدید، نگهداری آرد در شرایط نامناسب و مواردی همانند رخ داده است. ممکن است طبق روال سابق هجمه دولتی‌ها به سمت نانوا برود. اما با قاطعیت، بی طرفی تمام و استفاده حداکثری از قوانین حمایتی اعلام می‌داریم که نانوا تحت حمایت رسانه است. فرماندار با قید زمانی حداکثر ۱۰ روزه، باید پاسخگو باشد.
شعار سال: یک نانوا در خوزستان با انتشار این ویدیو می‌گوید که آرد پر از حشره شپش به دست او رسیده است. با اینکه تاریخ تولید حک شده روی کیسه آرد به شهریور باز می‌گردد، اما به نظر می‌رسد این تاریخ درست نباشد و یا ممکن است کیسه‌ها در مکان نامناسب انبار شده باشند. تا کنون متولیان حوزه آرد و نان در این خصوص توضیحی ارائه نکردند.

ممکن است طبق روال سابق هجمه دولتی‌ها به سمت نانوا برود. اما با قاطعیت، بی طرفی تمام و استفاده حداکثری از قوانین حمایتی اعلام می‌داریم که نانوا تحت حمایت رسانه است. فرماندار با قید زمانی حداکثر ۱۰ روزه، باید پاسخگو باشد.

تعداد بازدید : 7

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از پایگاه خبری خوزتاب
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین