پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
مالکولم نانس مدیر اجرائی پروژه ترور‌های نامتقارن امریکا در مصاحبه با SNBC معترف است که ایران ۳۰-۴۰ سال قبل با ایران زمان حاضر که حداقل ۳۰ سال تجربه آماده شدن در برابر آمریکا را داشته، بشدت متفاوت است. کشوری با سه میلیون نیروی نظامی که یک سوم آن کماندو بوده و ۸۳ میلیون جمعیت، چهار برابر پتانسیل جنگی عراق را دارد. با کمترین جنگ، تمامی پایگاه‌ها و سکو‌های نفتی حاشیه خلیج فارس تا یمن، نابود می‌شود و نفت به راحتی بالای ۲۰۰ دلار می‌رود و ایالات متحده درگیر جنگی بالاتر از ابعاد جنگ ویتنام خواهد شد. باید قبل از درگیری به تمامی ابعاد کار فکر کرد.
شعار سال: صحبت‌های جنجالی مالکولم نانس مدیر اجرائی پروژه ترور‌های نامتقارن امریکا
دلیل ترس و وحشت سیاستمداران آمریکا از ایران را بدانید، این ۱۲۰ثانیه صحبت‌های افشاگرانه این آمریکایی را که در جنگ ایران و عراق حضور داشته و در عراق و خلیج فارس هم جنگیده، در پخش زنده شبکه تلوزیونی آمریکا را گوش کنید.

او میهمان یکی از شبکه‌های تلوزیونی آمریکا بود که با این صحبت‌های جنجالی مجری و دیگر میهمانان را شوکه کرد و سیاستمداران امریکا و جمعیت آمریکا را از عواقب جنگ با ایران آگاه‌تر ساخت.

این تجربیات یک نظامی عالی رتبه و کارکشته آمریکا است وهیچگونه چاپلوسی و تملقی در کار نیست.
تعداد بازدید : 55

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین