پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۴۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
عضو شورای شهر تهران در واکنش به پررنگ شدن فعالیت‌های اجتماعی در شهرداری به جای اقدامات حوزه حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا گفت: قطعا شهر تهران مشکلات زیادی دارد، اما اهم و فی الاهم آن‌ها مهم است که شهرداری تهران بتواند مسائل را انتخاب، بودجه را متمرکز و نسبت به آن‌ها اقدام کند.
شعار سال: «مهدی عباسی» عضو شورای شهر تهران در واکنش به اینکه جنبه‌های اجتماعی از جمله تشکیل قرارگاه اجتماعی محوریت برنامه‌های شهردار تهران شده است، در حالی که تهران مشکلات جدی در زمینه حمل و نقل، ترافیک و آلودگی هوا دارد که به نظر می‌رسد اکنون در اولویت نیست، اظهار کرد: شهرداری همه این موارد را در دستور کار خود دارد. ممکن است بعضی از آن‌ها پررنگ‌تر رسانه‌ای شده باشد، اما همه این موارد در دستور کار شهردار‌ی تهران است. مهم این است که کار‌های خوب تقویت شود و کار‌های اشتباه دیگر تکرار نشود. اگر اینگونه به گذشته نگاه کنیم، مدیریت حال را به خوبی انجام می‌دهیم.

عباسی اضافه کرد: قطعا شهر تهران مشکلات زیادی را دارد، از مشکلات زیست محیطی فراوان گرفته تا مشکلات حمل و نقل و ترافیک که مشکلات عدیده‌ای را در خود جای داده است. اولویت شهرداری تهران رفع همه این مشکلات است، اما اهم و فی الاهم آن‌ها مهم است که شهرداری تهران بتواند مسائل را انتخاب، بودجه را متمرکز و نسبت به آن اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: تهران الگوی عمومی است و شهری می‌تواند الگو باشد که در همه ابعاد رشد متوازن داشته باشد.

او در واکنش به اینکه در طرح سند سیاست بودجه ۱۴۰۱ بحث‌هایی درباره شعار سند مطرح شد که حاکی از دور بودن آن از برنامه عملیاتی است، اظهار کرد: شورا سیاست‌زده و شعارزده نیست و برنامه‌ای که در طرح سیاست‌های بودجه ۱۴۰۱ مطرح شده، برنامه خوبی است و به عنوان یک شروع خوب می‌شود از آن یاد کرد.

عباسی درباره پیشنهاد حذف شعار از سند سیاست بودجه گفت: از این جهت گفتیم شعار‌ها حذف شود که از آن‌ها سوء برداشت نشود و در رویکرد‌های تعریف شده شهرداری بماند. هدف این بود شورا به عنوان یک مجموعه مستقل‌تر خود را تعریف کند و اگر قرار است شعاری از طرف مجموعه‌ای تعریف شود برای خود شعار و تحقق آن نظارت بیشتری داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۳۱۷۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین