پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
در خصوص بعضی از مدیران بر اساس عملکردشان، می‌توان گفت که شاید در مختصات زمانی و مکانی مناسب قرار نگرفته اند. شریعتی استاندار سابق خوزستان و معاون رئیس جمهور در سازمان ملی استاندارد را بسیار نقد کردیم (نقد بر اساس منافع ملی نه سلیقه‌ای و فردی)، اما برایمان جای سوال داشت که چرا صدایی شنیده نمی‌شد و نهادی پیگیر موضوع نمی‌گردید؟ کدام جریان حامی ایشان بود و بر اساس چه ماموریتی، به ایشان پست داده شده بود! بگذریم. خاطره دردکشیدن سیل زده‌های خوزستان و زجر‌های کارگران هفت تپه، بدجوری اذیت مان می‌کند. خدا حافظ غلامرضا شریعتی. عاقبت بخیر باشی آقای مدیر.
شعار سال: فرصت نشد که از عملکردت! در سازمان استاندارد پرسش کنیم، هرچند نسبتا مطمئن بودیم که پاسخی از شما شنیده نمی‌شود؟ اما دوست داشتیم بدانیم چه جریانی از فردی با توانمندی شما حمایت کرده و می‌کند؟

بار‌ها و بار‌ها از عملکردت در استانداری گلایه کردیم و نقد‌ها نمودیم، اما سکوت بود و سکوت. از حضور غیر موثرت در حوادث غیرمترقبه گفتیم و داد زدیم، اما هیچ نتیجه‌ای نداشت. کدامین اراده می‌خواست که تو در خوزستان بمانی، نمی‌دانیم؟ کدامین ماموریت را قرار بود انجام دهی، برایمان جای شائبه‌های زیاد دارد و ترجیح می‌دهیم که حدس هم نزنیم.

یادت می‌اید با پیرمرد بی ادب ضد انقلاب سیل زده، چه برخوردی داشتی؟ هیچ به فکر ستم‌هایی که بر کارگران هفت تپه و خانواده هایشان رفت می‌افتی؟ همان پرونده‌ای که حاشیه‌هایی هم برای شما داشت (یا شاید دارد)؟

یادت هست که حسن رحیم پور ازغدی درباره رفتار‌هایی شبیه رفتار تو چه تعبیری بکار برده بود؟ می‌توانی بگویی یا حدس بزنی چه تعداد از مردم خوزستان، احتمالا از عملکرد دوره مدیریتی تو رضایت احتمالی داشتند؟
به نوع برخورد دستگاه‌های قضایی و اداری و سازمان‌های نظارتی و بازرسی برای پیگیری عملکرد دوره مدیریتی تو کاری نداریم، اما ما رفتار و عملکردت را فراموش نمی‌کنیم. خیلی‌ها هم ممکن است حلالت نکنند. تسبیحت هم مسلما حرف‌هایی در روز جزا، برای بیان کردن خواهد داشت. ان شاالله که شهادت خیر دهد.

اما به یک نکته اذعان داریم، گام دوم انقلاب نمی‌تواند پذیرای مدیرانی با مختصات افرادی مثل شما باشد. بیانیه گام دوم انقلاب را با توانمندی ها، خصوصیات و عملکرد دوره مدیریتی خودتان مقایسه کنید، احتمالا تفاهم خواهیم داشت.

خدا حافظ دکتر غلامرضا شریعتی عزیز! ان شاالله که عاقبت بخیر باشی
 
دلنوشته‌ای برای غلامرضا شریعتی و تسبیح معروفش!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
ببین چند وقت دیگه از کجا سر در میاره. پشتم گرمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین