پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
مدیرعامل شرکت لوک اویل روسیه طی اظهاراتی از تمایل این شرکت برای بازگشت به مذاکرات در مورد پروژه‌های نفتی ایران پس از لغو تحریم‌های آمریکا خبر داد.
تمایل غول نفتی روسیه برای بازگشت به پروژه‌های انرژی ایران
 شعار سال: اس اند پی گلوبال گزارش داد: وگیت الکپروف، مدیرعامل شرکت لوک اویل روسیه طی اظهاراتی از تمایل این شرکت برای بازگشت به مذاکرات در مورد پروژه‌های نفتی ایران پس از لغو تحریم‌های آمریکا، خبر داد.

بر اساس این گزارش، لوک اویل از نزدیک پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران را زیر نظر دارد.
 
شرکت لوک اویل تا اواخر سال 2018 برای توسعه میادین نفتی آب تیمور و منصوری در حال مذاکره با ایران بود، اما پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و اعمال مجدد تحریم‌ها بر صنعت نفت ایران، مجبور شد چنین طرح‌هایی را متوقف کند.

وی گفت: ما علاقه مند هستیم که به این میادین برگردیم، چندی پیش کارهای زیادی انجام شده است، ما به این میدان ها از لحاظ زمین شناسی اشراف و آگاهی داریم.
 
الکپروف در عین حال گفت: هنوز جلساتی (برای مذاکره) برنامه ریزی نشده است، ما روند حل و فصل نگرانی های هسته ای را رصد می کنیم و به محض اینکه احساس کنیم زمان آن فرا رسیده است، این جلسات را برگزار خواهیم کرد.
 
دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران قرار است 29 نوامبر در وین برگزار شود.
 
لوک اویل همچنین در حال مطالعه چگونگی بهبود اقتصادی مشارکت خود در پروژه میدان نفتی غرب قرنه 2 در عراق بوده است.
 
این شرکت پیش از این به دلیل شرایط فعلی سرمایه‌گذاری به خروج از این پروژه فکر کرده بود، اما مقامات عراقی درخواست این شرکت را برای فروش بخشی از سهام خود رد کردند.
 
الکپروف همچنین تاکید کرد که دومین تولیدکننده بزرگ نفت خام روسیه، انتظار دارد تولید هیدروکربن های مایع را به 83 میلیون تن یا میانگین 1.67 میلیون بشکه در روز در سال آینده افزایش دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین  ، تاریخ انتشار: 25 آبان1400، کدخبر:581438 ، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین