پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۵۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه‌هایی در کشور است که در ادوار گذشته، مدیران آن ادعای فاصله گیری از شهریه محوری را داشته و حتی دارند. اما اخیرا حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد در فرآیند دفاع از افزایش شهریه ۲۰ درصدی داشجویان، مدعی گردیده که تمام درآمد دانشگاه آزاد از راه شهریه است! آقای طهرانچی لطفا پاسخگو باشند.
شعار سال: احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه شهریه این دانشگاه هر ساله رشد متعارفی دارد، گفت: هر سال ۲۰ تا ۲۵ درصد حقوق کارمندان دانشگاه آزاد بر اساس مصوبه دولت افزایش می‌یابد و بر همین اساس با توجه به اینکه این دانشگاه ۶۰ هزار عضو هیئت علمی و کارمند دارد و باید هزینه‌های جاری را هم پرداخت کند، افزایش شهریه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام درآمد دانشگاه آزاد از راه شهریه است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور به طور متوسط هر سال این دانشگاه ۲۰ درصد افزایش شهریه دارد که این مقدار متعارف است.

حیدری همچنین تاکید کرد که سقف افزایش شهریه دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم تعیین می‌شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد همچنین خاطرنشان کرد که اگر موردی خلاف افزایش به طور متوسط ۲۰ درصدی در این دانشگاه هست، اعلام شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۷۴۵۵۷، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
غیر از گرفتن شهریه دانشگاه آزاد چه کار دیگه ای انجام میده برای کسب درآمد؟ به نظر کفایت میکنه گرفتن شهریه از دانشجویان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین