پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۶۸۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
چندوقتی است تعطیل کردن آموزش به دم دستی‌ترین ابزار دانشگاه آزاد برای الزام دانشجویان به تسویه شهریه تبدیل شده است.
شعار سال: چندوقتی است تعطیل کردن آموزش به دم دستی‌ترین ابزار دانشگاه آزاد برای الزام دانشجویان به تسویه شهریه تبدیل شده است.

موضوعی که اوایل این نیم سال به صورت سراسری کلید خورد، حالا دوباره در اواسط ترم در قالب اخطار برای دانشجویان بدهکار تکرار شده است.

تعداد بازدید : 5

برای پیگیری این موضوع به دانشگاه آزاد اسلامی رفتیم؛ دانشگاهی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر دولتی و غیر انتفاعی است و به گفته مسئولانش تنها محل درآمدش شهریه دانشجویان است و راهی جز بستن آموزش بدهکاران برای وصول طلب هاش باقی نمانده است.

البته تاکنون رویه همه دانشجو‌های شهریه پرداز این بوده است که دانشجویان تا پایان ترم و پیش از امتحانات برای تسویه بدهی فرصت دارند.

هر چند دانشگاه آزاد از بدهی ۵ هزار میلیاردی دانشجویان به دانشگاه خبر می‌دهد، اما روش‌های متنوعی رو هم برای پرداخت شهریه دانشجویان در نظر گرفته است.

این دانشگاه روش‌هایی نظیر تقسیط شهریه، معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت وام و معرفی به صندوق رفاه دانشجویی را دارد تا دانشجویانش آموزشی بدون استرسِ مسدودی سامانه را تجربه کنند.

دانشگاه آزاد صریح و شفاف می‌گوید که آموزش در قبال شهریه است و این تعهد دو طرفه‌ای است که دانشجویان از بدو تحصیل به آن آگاهند؛ بنابراین انتظار می‌رود دانشجویان با انتخاب یکی از روش‌های پرداخت شهریه یاری رسان تداوم آموزش در این دانشگاه باشند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۳۳۰۹۴۷۷، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین