پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
در این مجموعه بیش از ۲۰۰ اسب وجود دارد و حتی یک روز خلل در پیگیری فعالیت‌های روزانه می‌تواند با پیامد‌هایی همراه باشد!
شعار سال: یک روز بعداز خبر پلمپ فدراسیون ژیمناستیک توسط شرکت تجهیز که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، خبر رسیده که این شرکت فدراسیون و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) را نیز پلمپ کرده است.

به گزارش عصرخبر، ابراهیم نوزایی، رئیس فدراسیون چوگان در گفتگو با ایسنا دراین باره گفته است: مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت قرارداد BOT در اختیار فدراسیون چوگان قرار داشته و حدود ۱۲ سال از زمان این قرارداد می‌گذرد. در قرارداد بند‌هایی وجود داشته که شرکت توسعه و نگهداری باید به آن عمل می‌کرده که به بند‌های قرارداد عمل نکرده و بر اساس الحاقیه، این قرارداد به قوت خود باقی است، بنابراین به لحاظ قانونی ادامه فعالیت فدراسیون چوگان در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا بلامانع است.

اما اعلام کردند که فدراسیون چوگان باید تخلیه شود و این مجموعه متعلق به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است، هم‌چنین از ورود مدیریت و اعضای باشگاه و نیز کارمندان فدراسیون چوگان نیز به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا ممانعت به عمل آمده بود.

در این مجموعه بیش از ۲۰۰ اسب وجود دارد و حتی یک روز خلل در پیگیری فعالیت‌های روزانه می‌تواند با پیامد‌هایی همراه باشد!

اقدام تعجب برانگیز مدیرعامل شرکت تجهیز درحالی صورت گرفت که یک ماه پیش رهبر انقلاب در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک توکیو بر حمایت از چوگان تاکید کرده بودند: «یک (نکته) هم سفارش به ورزش‌های اصیل ایرانی (است)؛ بنده بار‌ها در گذشته هم تأکید کرده‌ام. حالا مثلاً فرض کنید چوگان یک ورزش ایرانی است؛ اصلاً مال ما است، (امّا) دیگران دارند از چوگان استفاده میکنند، و ما خیلی کم. در حالی که چوگان مال شما است و این‌ها از لحاظ جذب جهانگرد و مانند آن هم میتواند جذّاب باشد. این جور ورزش‌ها خیلی خوب است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر خبر، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۹۵۹۹۲، http://www.asrkhabar.com/
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین