پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در قزوین به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، اما این مرکز به دلیل نبود اعتبار تا کنون راه‌اندازی نشده است.
شعار سال: علیرضا وارثی گفت: برای ساماندهی هرچه بهتر معتادان به مصرف مواد مخدر نیازمند مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر هستیم، اما متاسفانه چنین مرکزی در استان قزوین وجود ندارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه با راه‌اندازی مراکز ماده ۱۶ در قزوین موافقت شده است، افزود: به دلیل نبود اعتبار و نقدینگی کافی اجرای این طرح در استان قزوین هنوز محقق نشده است.

وی عنوان کرد: بخشی از تامین منابع مادی ایجاد مراکز ماده ۱۶ بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مخدر و بخش دیگر آن برعهده شهرداری است.

این مسئول ادامه داد: شهرداری قزوین هر ساله مشارکت قابل قبولی با بهزیستی در زمینه ساماندهی معتادان داشته، اما از ابتدای سال تاکنون وجهی دریافت نکرده‌ایم و شهرداری‌های شهرستان‌ها نیز همکاری قابل قبولی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این زمینه ندارند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر در قزوین شناسایی شده که به دلیل نبود مراکز ماده ۱۶ در ساماندهی این افراد آنگونه که باید و شایسته است، اقدام نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۰۹۲۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین