پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
شرکت P&G روز سه‌شنبه اعلام کرد که تعدادی از اسپری‌های بدن ضدتعریق خود را با نام‌های تجاری Old Spice و Secret در آمریکا به دلیل شناسایی ماده سرطان‌زای بنزن در آن‌ها جمع‌آوری کرده است.
شعار سال: شرکت P&G روز سه‌شنبه اعلام کرد که تعدادی از اسپری‌های بدن ضدتعریق خود را با نام‌های تجاری Old Spice و Secret در آمریکا به دلیل شناسایی ماده سرطان‌زای بنزن در آن‌ها جمع‌آوری کرده است.

این شرکت اعلام کرد که این جمع‌آوری شامل محصولات با تاریخ انقضای تا سپتامبر ۲۰۲۳ می‌شود. P&G همچنین در حال جمع‌آوری اسپری‌های آئروسل Old Spice Below Deck است.

پیشتر آزمایشگاه Valisure با ارائه دادخواستی به سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) درخواست کرده بود که اسپری‌های بدن ضدتعریق و دئودورانت‌هایی که در آن‌ها مقادیر بالایی از ماده سرطان‌زای بنزن پیدا شده است، از بازار جمع‌آوری شوند.

این آزمایشگاه ۱۰۸ بچ از ۳۰ برند اسپری‌های ضدتعریق و دئودورانت را تست کرد که مشخص شد ۵۹ بچ حاوی مقادیر بالایی از بنزن هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۹۳۹۴، www.phana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین