پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
چقدر نقد بر صحبت های مدیران ثبت احوال (بشکل خاص مدیر محترم روابط عمومی ثبت احوال در خصوص آن کاغذ پاره به اسم رسید کارت ملی و داستان تحریم و عدم توان تولید پوکه کارت ملی ) که نکردیم. کدام نماینده محترم مجلس شنید؟ کدام کارشناس سازمان بازرسی وارد شد؟ کدام نهاد نظارتی و امنیتی تذکر داد؟ حتما باید نمک بگندد تا کسی جوابگو باشد؟ با قید فوریت در خصوص ادعای آقای دلاوری در خصوص تحریم کارت ملی توضیح می خواهیم. اگر ادعای آقای دلاوری درست باشد، تمام سعی مان را می کنیم تا مدیران خاطی را به حوزه حساب کشی نهادهای فعال در امنیت ملی و دادگاه بکشانیم . مدیران در جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که اهمال و کم کاری در جمهوری اسلامی ایران و بازی با منافع ملی، برایشان هزینه خواهد داشت.
شعار سال : گفته می شود صدور کارت ملی هوشمند به واسطه اعمال تحریم و عدم واردات بدنه با تاخیر مواجه شده و برخی از افرادی که ثبت نام کرده اند هم چنان منتظر صدور کارت هوشمند ملی خود هستند. محمد دلاوری مجری تلویزیون در واکنش به این موضوع، برای کمک مردم به تولید کارت ملی در 18 آبان ماه امسال فراخوان داد! نامبرده گفت : از همه مردم می‌خواهیم اگر می‌توانند کمک کنند تا مشخص شود چرا کشوری که موشک می‌سازد نمی‌تواند کارت ملی تولید کند..
تعداد بازدید : 16

بر اساس فراخوان صورت گرفته، اطلاعات جالبی به ایشان رسیده است. اطلاعاتی با این مضمون که علت احتمالی عدم تولید کارت ملی، صرف بودجه آن توسط مدیران وقت بوده و الان بودجه برای این کار وجود ندارد.

تعداد بازدید : 12
با قید فوریت از سازمان ثبت احوال در خصوص میزان صحت این ادعا توضیح می خواهیم. به شهروند عزیز هم نوید می دهیم تا انتها ، دنبال کننده حقوق حقه شان و مقابله با سو مدیریت های احتمالی هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین