پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران به نشانی www. kabta. Ir امکان پذیر است و بایستی افراد از مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان خودداری کنند، همچنین مهلت ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی تا بهمن۱۴۰۰ است و قابل تمدید نخواهد بود.

شعار سال:بیمه شدگان تامین می توانند تا پایان بهمن ماه برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران به نشانی www. kabta. Ir امکان پذیر است و بایستی افراد از مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان خودداری کنند، همچنین مهلت ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی تا بهمن۱۴۰۰ است و قابل تمدید نخواهد بود.
 
قرارداد بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از تاریخ ۱/۹/۱۴۰۰ لغایت ۳۰/۸/۱۴۰۱ به مدت یک سال خواهد بود که با وارد کردن اطلاعات در برگه ثبت نام موافقت شما جهت برقراری بیمه تکمیلی و بیمه عمر برای یک سال ایجاد می‌شود.
 
همچنین تکمیل فرم ثبت نام به مفهوم قرارگرفتن نام افراد در لیست بیمه تکمیلی و بیمه عمر نخواهد بود و فرد باید با پیگیری خود از طریق دریافت فیش حقوقی از سایت www. tamin. ir و یا مراجعه به کانون از برقراری بیمه تکمیلی و بیمه عمر اطمینان حاصل کند.
 
با توجه به ضوابط قرارداد بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر کسر از حقوق نامبرده و افراد تحت کفالت ایشان از آذرماه ۱۴۰۰ اعمال و بازنشسته مجاز به استفاده از بیمه تکمیلی از تاریخ شروع قرارداد می‌باشد، همچنین در صورت ثبت نام امکان تغییر و انصراف تا پایان قرارداد وجود ندارد مگر در موارد (ازدواج، فوت، طلاق، اشتغال به کار، خروج از کفالت و سربازی) که در این صورت باید فورا به کانون اطلاع داده شود و در صورت عدم اطلاع کانون مسئولیتی در قبال وجوه کسر شده از شما نخواهد داشت.
 
علی دهقانی کیا رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مبلغ بیمه تکمیلی در قرار جدید سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به ازای هر فرد ۹۱ هزار تومان است که در این قرار داد سقف تعهدات خدمات درمانی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
 
دهقانی کیا گفت: بر مبنای ۹۱ هزار تومان مبلغی که قرار شده است بابت بیمه تکمیلی به ازای هر نفر پرداخت شود، در بستری‌های فوق تخصصی تا سقف ۴۵ میلیون تومان افراد می‌توانند خدمات را دریافت کنند، همچنین در بستری‌های عمومی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای افراد قابل پرداخت خواهد بود و نیز در صورت استفاده از آمبولانس داخل شهر ۳۰۰ هزار تومان و بین شهری ۶۰۰ هزار تومان بیمه تکمیلی پرداخت می‌کند.
 
وی افزود: در خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیص درمان سرپایی تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، عمل‌های مجاز سرپایی ۱ میلیون تومان، آزمایش پاتولوژی ۱ میلیون تومان، عمل لیزیک چشم هر دو چشم ۶ میلیون، یک چشم ۳ میلیون تومان، بیماری‌های خاص و صعب العلاج در زمینه درمان جراحی‌های سرطان، تأمین هزینه‌های شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و …علاوه بر ۴۵ میلیون تومان، تعهدات ۱۵ میلیون تومان هم اضافه خواهد شد.
 
دهقانی کیا گفت: افراد بایستی پس از ثبت نام بیمه تکمیلی، توجه کنند که ماه آینده این مبلغ از حقوقشان کم شده است یا خیر در صورت عدم کسر حقوق می‌توانند به صورت حضوری به کانون بازنشستگان مراجعه کرده تا رفع مشکل صورت بگیرد.
 


 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:  25 آذر  1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7999832

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین